برنامه رقابت‌های سی و نهمین دوره جام بین المللی تختی اعلام شد

خورنا- کیومرث آریا متین اظهار داشت: بیش از ۱۰ تیم از کشورهای مختلف جهان و ۱۵۰ ورزشکار داخلی و خارجی در سی و نهمین دوره رقابت‌های جام بین المللی تختی رشته کشتی فرنگی به میزبانی شهرستان اندیمشک حضور دارند.

وی با بیان این ۷۰ کشتی داخلی و ۸۰ کشتی گیر خارجی در سی و نهمین دوره رقابت‌های جام بین المللی تختی در رشته کشتی فرنگی حضور دارند، گفت: چین، صربستان، سیرالئون گرجستان و آذربایجان، کوبا، ارمنستان، قزاقستان فلسطین، کرواسی، تیم‌های خارجی شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اندیمشک با بیان این که بیش از ۴۰ خبرنگار از رسانه‌های مختلف ورزشی برای پوشش این رویداد ورزشی در شهرستان حضور دارند، عنوان کرد: برنامه ریزی‌های مورد نیاز برای پوشش زنده این رقابت‌های از صدا و سیما نیز به عمل آمده است.

وی افزود: این رقابت‌ها پنج شنبه و جمعه از ساعت ۱۴ و به صورت هم زمان از طریق شبکه سوم سیما شما ورزش و شبکه استانی خوزستان پخش و علاقه مندان می‌توانند از طریق این رسانه‌ها، رقابت‌های جام بین المللی تختی را به صورت مستقیم و از منزل خود، تماشا کنند.

آریا متین با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای رقابت‌های جام بین المللی تختی در شهرستان اندیمشک، بیان کرد: این رقابت‌ها به مدت دو روز در شهرستان اندیمشک برگزار و ورزشکاران داخلی و خارجی به مصاف یک دیگر می‌روند.

وی با اشاره به برداری از سالن ۲۵۰۰ نفره شهید سروندی هم زمان با آغاز رقابت‌های جام بین المللی تختی، خاطر نشان کرد: سالن شهید سروندی با برخورداری از آخرین استاندارهای روز کشور آماده میزبانی از این رقابت‌ها است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اندیمشک با بیان این که با پیگیری فرماندار نماینده اندیمشک و تمام بخش‌های شهری و اداری شهرستان برای برگزاری این رقابت‌ها آماده سازی شده است، افزود: اندیمشک یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های قهرمانی کشتی در کشور است.

وی با اشاره به برنامه برگزاری سی و نهمین دوره رقابت‌های جام بین المللی تختی ادامه داد، برنامه این رقابت‌ها به شرح زیر است:

پنج شنبه ۴ بهمن ماه
ساعت ۷:۳۰ تا ۸: وزن کشی روز اول – تمامی اوزان (۲ کیلوگرم ارفاق وزن)
ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰: رقابت های مقدماتی
ساعت ۱۴تا ۱۶: رقابت های مقدماتی
ساعت ۱۶تا ۱۶:۳۰: مراسم افتتاحیه
ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۱: مرحله مقدماتی

جمعه ۵ بهمن ماه
ساعت ۷:۳۰ تا ۸: وزن کشی تمامی اوزان (۲ کیلوگرم ارفاق وزن)
ساعت ۱۰: مرحله شانس مجدد
ساعت ۱۴: مسابقات رده بندی و فینال

انتهای پیام/