فراخوان ثبت‌نام غرفه داران در دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خوزستان

دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان خوزستان در تاریخ 17 الی 23 بهمن ماه 97 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز سالن امام رضا برگزار می‌گردد.

به گزارش خورنا سید مصطفی موسوی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: نمایشگاه امسال بعد از گذشت ۷ سال با همت مدیران استانی و به جهت تقویت هر‌چه بیشتر نیروهای توانمند استان در بخش‌ها و زمینه‌ها متنوعی چون نرم‌افزارهای رایانه‌ای و تلفن همراه، پایگاه‌های اینترنتی، ‌بازی‌های رایانه‌ای، پویانمایی، ایده‌‌پردازی‌ها در زمینه کسب و کارهای نوپا و رسانه‌های اجتماعی و بین‌الملل است.

دبیر اجرایی دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان خوزستان گفت: زمان برپایی این نمایشگاه مصادف با ایام جشنهای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با نمایشگاه کتاب(پرمخاطب ترین رویداد فرهنگی استان) برنامه‌ریزی شده است.

وی یکی دیگر از اهداف این نمایشگاه را اعتماد‌سازی و ایجاد اشتغال برای متخصصین درون استانی و ملی بیان کرد و افزود: این نمایشگاه فرصت مغتنمی است که باید آن را گرامی داشته و با حضور گسترده در آن و ارائه‌ی دست آوردهایمان به این مهم دست پیدا کنیم.

موسوی در پایان عنوان کرد: کلیه فعالین توانمند استانی و ملی در حوزه هایی چون استارتاپ‌های مرتبط بارسانه‌های دیجیتال، رسانه‌های آموزشی، سواد فضای مجازی، نرم افزار، تولید کنندگان بازی و انیمیشن، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و اطلاع رسان در فضای مجازی، رسانه‌های تصویری در فضای مجازی، رادیوهای اینترنتی، کانال‌ّهای اطلاع‌رسانی بومی و محلی پربازدید، صفحات رسانه‌ای و شبکه‌های مجازی پربازدید، رسانه های حوزه ی بین الملل و غیره که متقاضی حضور در این نمایشگاه هستند می‌توانند جهت ثبت نام به درگاه www.khzfanoos.ir مراجعه و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با تلفن دبیرخانه۰۹۱۷۸۸۸۰۰۱ تماس حاصل نمایند.