شورای آموزش و پرورش رامهرمز، شورای برتر و برگزیده آموزش و پرورش استان خوزستان شد

شورای آموزش و پرورش رامهرمز، شورای برتر و برگزیده آموزش و پرورش استان خوزستان شد

خورنا/فرشیدفرجی-به گزارش خبرنگار خورنا رامهرمز، امید حسین زاده از کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش این شهرستان براساس اعلام شورای آموزش و پرورش استان خوزستان، خبرداد و عنوان کرد: این افتخار حاصل تلاش و همگرایی خوب بین اعضای شورا و همکاران ارجمند در آموزش و پرورش رامهرمز است.
وی اظهار داشت: برگزاری جلسات منظم و گروه های کاری و زیرمجموعه، اهتمام در اجرای مصوبات، تصمیم گیری و پیگیری مناسب در مورد احداث و توسعه اماکن آموزشی و توزیع اعتبارات تخصیص یافته آموزشی و پرورشی برای مدارس، جذب کمک های مردمی به ویژه خیرین مدرسه ساز، تشکیل به موقع جلسات، تنوع موضوعات جلسه، حضور فعال اعضای شورای آموزش و پرورش، رعایت مفاد قانون و آیین نامه های اجرایی از دلایل اصلی موفقیت آموزش و پرورش شهرستان می باشد.

حسین زاده مهمترین ویژگی شاخص شورای آموزش و پرورش را کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی شهرستان دانست و اظهار داشت: آنچه محقق شد حاصل تعامل و زحمات همه اعضای شورا، همکاران و اعضای انجمن اولیای شهرستان می باشد.

ایشان ضمن تبریک این موفقیت به همکاران و همشهریان گرامی، از حمایت های نماینده محترم شهرستان و همچنین از حضور و همکاری امام جمعه محترم، فرماندار سابق و فعلی شهرستان، شهردار سابق و فعلی شهر، نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران شبکه بهداشت و درمان و همکارانشان، روسای ادارات و نهادها و ارگان ها، اولیاء دانش آموزان و همکاران پرتلاش اداری و آموزشی تقدیر و تشکر کرد.
وی در پایان افزود: اگر حمایت های مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان و همکاران بزرگوارشان نبود بی شک این موفقیت حاصل نمی شد که از همه آنها سپاسگزارم.

گفتنی است این شورا بالاترین نهاد تصمیم گیری آموزش و پرورش هر شهرستان می باشد و اعضای آن شامل؛ امام جمعه، فرماندار، شهردار، مدیران شبکه بهداشت و درمان، فرماندهان نظامی و انتظامی، روسای سایر ادارات، رئیس شورای شهرستان، اعضای انجمن اولیا و مربیان شهرستان، معاونین و کارشناسان اداره، نمایندگان مدیران سه مقطع می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *