شکست سنگین شهرداری بندرماهشهر با مجید نامجو مطلق

تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر در کرج مقابل گل ریحان البرز با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد.

به گزارش خورنا؛ در یکی از مسابقات هفته نوزدهم لیگ یک فوتبال ایران، تیم‌های گل ریحان البرز و شهرداری بندرماهشهر از ساعت ۱۴ امروز در استادیوم انقلاب کرج به مصاف هم رفتند.

علی عساکره، ایمان کیانیف، محمود خمیسی، ادریس کوچکی، محمد باشی، علی محمدی، رضا جباری، علی داوران، ایمان رئیسی‌نسب، محمد پورسواریان و ایمان موسوی نفراتی بودند که با نظر مجید نامجومطلق در ترکیب شهرداری بندرماهشهر قرار گرفتند.

داوود نوشی‌صوفیانی، میرهانی هاشمی، محمود شفیعی، فرید محمدی‌زاده، پویا سیف‌پناهی، محمدعلی فرامرزی، مهران امیری، مهرداد رضایی، مهدی نیایش، علیرضا ارجمندیان و یاسر فیضی نیز ۱۱ بازیکن منتخب سید مجتبی حسینی بودند که ترکیب ابتدایی گل ریحان البرز برابر شهرداری بندرماهشهر را تشکیل می‌دادند.

شاگردان حسینی که از امتیاز میزبانی بهره می‌بردند، نمایش بهتری از شهرداری بندرماهشهر ارائه کردند و موفق شدند با تک گل یاسر فیضی در دقیقه ۱۰ به گل اول برسند و در نیمه اول به برتری یک بر صفر دست پیدا کنند.

میرهانی هاشمی، مدافع پیشتاخته گل ریحان در دقیقه ۶۳ گل دوم این تیم را به ثمر رساند و مهرداد رضایی هم گل سوم این تیم را زد تا شاگردان حسینی درآستانه برتری قرار بگیرند؛ در ادامه مسابقه نیز گل ریحان یک گل دیگر زد، اما علی‌اصغر شیردل در دقایق پایانی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا این مسابقه با نتیجه ۴ بر یک به پایان برسد.

قضاوت این بازی را ابوالفضل دوستی،حسین سلیمانی،علیرضا طاهرخانی و مرتضی عابدی برعهده داشتند.

گل ریحان البرز با برتری پُر گل ۴ بر یک در مسابقه امروز ۲۶ امتیازی شد و به رده ششم جدول لیگ یک صعود کرد؛ شهرداری بندرماهشهر هم با این باخت ۱۵ امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول ایستاد.