دیدار صمیمی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با فرمانده انتظامی استان خوزستان

دیدار صمیمی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی شهرستان های اهواز، اندیمشک، شوش، آبادان، رامهرمز و ماهشهر با سردار "حیدر عباس زاده" فرمانده انتظامی استان در محل ستاد این فرماندهی برگزار شد.

به گزارش خورنا در این دیدار ابتدا سردار “عباس زاده” ضمن خوشامدگویی و تشکر از همه نمایندگان شریف استان در مجلس شورای اسلامی که حمایت همه جانبه ای از نیروی انتظامی در سطح کشور و استان و شهرستان دارند، گزارشی از وضعیت امنیتی، انتظامی و اجتماعی استان ارائه و انتظارات، توقعات نیروی انتظامی را از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برشمرد.

در ادامه دکتر فریدون حسنوند نماینده محترم مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی از عملکرد نیروی انتظامی استان خوزستان تقدیر و تشکر نموده و عنوان کرد: در تمام جهان پلیس مظهر اقتدار جامعه است و اگر نیروی انتظامی اقتدار داشته باشد، امنیت خوبی حاصل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اولین زیرساخت های توسعه، امنیت است افزود: با تلاش نیروی انتظامی است که ما شهروندان به راحتی می توانیم به کار و فعالیت خود بپردازیم.

حسنوند با تاکید بر اینکه مطالبات نیروی انتظامی کشور را در بحث بودجه درمجلس پیگیری خواهد نمود، اظهار داشت: با همکاری سایر نمایندگان، استانداری و نیروی انتظامی اعتبارات و بودجه استانی رانیزپیگیری خواهندنمود.

وی در ادامه به نقش و مشارکت تاثیرگذار مردم در تأمین امنیت پایدار و ایجاد شورای معتمد محلی و استفاده از روش های نوین و پایش تصویری توسط پلیس و استفاده از ظرفیت صدا و سیما، دانشگاه و آموزش و پرورش در ارائه آموزش همگانی و کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد.

در ادامه “سید راضی نوری” نماینده محترم مردم شوش در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از زحمات صادقانه فرمانده انتظامی استان و کلیه کارکنان در نیروی انتظامی خوزستان، بیان داشت: نمایندگان مجلس در کنار شما به عنوان یک سرباز برای ارتقای امنیت تلاش خواهند کرد.

وی تصریح کرد: تغییرات و تحولات خوبی در سطح کلانتری ها و پاسگاه ها به وجود آمده است و جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

“اقبال محمدیان” نماینده محترم مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احساس امنیت ارتقاء یافته به همین دلیل حامی تک تک عوامل انتظامی هستیم، عنوان داشت: از سردار عباس زاده و همکاران پرتلاششان در نیروی انتظامی خوزستان به نمایندگی از مردم و همکارانم سپاسگزارم و در بحث زیرساخت ها و بودجه ناجا ما با تمام وجود آمادگی و حمایت خودرا اعلام وپیگیری های لازم رادرمجلس انجام می دهیم .

“کاظم الباجی” نماینده محترم مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی نیز از همت و تلاش نیروی انتظامی استان تشکر و عنوان داشت: از زمان حضور سردار عباس زاده در استان بحمدلله امنیت، ارتباط و همدلی خوبی به وجود آمده و همانطور که دیگر نمایندگان گفتند ما در تمام مسائل خرد و کلان در حمایت از شما ایستاده ایم و به عنوان برادر کوچک این مجموعه ورود خواهم کرد و از بودجه ناجا نیز حمایت خواهیم کرد.

“گلمرادی” نماینده محترم مردم ماهشهر و امیدیه در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از فرماندهی انتظامی در ساماندهی کلانتری های همه شهرستان ها عنوان داشت: دشمن به دنبال به مخاطره انداختن امنیت است و نیروی انتظامی باید به شکل ویژه مورد توجه و حمایت قرار گیرد و اقتدار ناجا باید برجسته بماند.