فوتسال لیگ برتر خوزستان/تساوی خلیج فارس هندیجان و شهرداری بندرامام

خورنا: در چارچوب مسابقات فوتسال لیگ برترخوزستان دو تیم خلیج فارس هندیجان و شهرداری بندرامام به تساوی ۳ بر ۳ دست یافتند.

به گزارش خبرنگار خورنا، عصر روز یکشنبه ۲۸ آبان ماه از هفته سوم دور برگشت لیگ برتر فوتسال خوزستان تیم های خلیج فارس هندیجان و شهرداری بندرامام خمینی در سالن بصیرت هندیجان جنوبی رو در روی یکدیگر صف آرایی کردند.

هر دو تیم که اوضاع خوبی در جدول نداشتند به قصد پیروزی و کسب ۳ امتیاز به میدان آمدند. بازی را خلیج فارس بهتر آغاز کرد اما  این تیم شهرداری بود که با یک گل نیمه اول را پیروز به رختکن رفت.

با شروع نیمه دوم خلیج فارس حاکم مطلق توپ و میدان بود و در حالی که برای جبران گل خورده بی تابی می کرد اسیر ضدحمله تیم شهرداری شد و گل دوم را پذیرفت.

در ادامه بازی بی نقص و حساب شده شاگردان عبادی فرصت تصمیم گیری و بازی سازی را از شهرداری گرفتند تا با زدن دو گل به بازی برگردند ولی باز گل سوم را دریافت کردند تا برای فرار از شکست به آب و آتش بزنند و همین امر سبب شد در ثانیه های پایانی گل مساوی را به ثمر برسانند و از یک شکست خانگی رهایی یابند.

گلهای تیم خلیج فارس را پیمان گشتیل، شهرام گشتیل و سجاد درویشی به ثمر رساندند.

بعد از پایان بازی خلف عبادی سرمربی تیم خلیج فارس هندیجان گفت: ما در طول هفته تمرینات منظمی نداشتیم. تیم ما هنوز نتوانسته پیروزی به دست بیاورد و این مسئله باعث افزایش استرس درون تیم شده است. بچه ها به راحتی موقعیت ها را از دست می دهند و خیلی راحت گل می خوریم.

وی ادامه داد: تیم از لحاظ روحی شرایط خوبی ندارد و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند. به هرحال باید با مشکلات مبارزه کرد تا بتوانیم از بحران خارج شویم.

عبادی در پایان افزود از بازیکنان بخاطر غیرت و تعصبی که به خرج می دهند و همچنین تماشاگران فهیم و خونگرم هندیجانی که همیشه یار و یاور ما بوده اند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

 گزارش از یونس عبادی