امام جمعه هندیجان از وضعیت نامطلوب قبرستان هندیجان شمالی به شدت انتقاد کرد

خورنا: امام جمعه هندیجان گفت: وضعیت قبرستان شمالی این شهرستان بسیار نامطلوب بوده و مسئولان باید در این خصوص چاره اندیشی کنند.

عبدالحسن بهبهانی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: وضعیت قبرستان شمالی شهرستان هندیجان بسیار نامطلوب بوده و مسئولان باید در این خصوص چاره اندیشی کنند.

وی افزود: تا کی مردم متدین شهرستان هندیجان باید شاهد باشند که عزیزان خود را در آب خاکسپاری کنند و در این زمینه هیچگاه کسی پاسخگوی آنها نباشد.

امام جمعه هندیجان تصریح کرد: قبرستان این منطقه واقعاً وضعیت نامطلوبی دارد به خصوص در فصل زمستان که به سبب بارش‌های باران حتی چند میلیمتری، غیرقابل تحمل و تردد می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان این منطقه از وضعیت قبرستان بسیار گلایه مند بوده و بارها با دفتر نهاد امامت جمعه مراجعه و نامه نگاری کرده و خواستار رفع این مشکل شده‌اند.

بهبهانی‌پور خاطرنشان کرد: من شاهد پیگیری مسئولین هستم ولی این کافی نیست، باید مسئولان استانی را برای رفع سریع‌تر این معضل در شهرستان مجاب کرد.

وی ادامه داد: مسئولان استانی باید بودجه ویژه‌ای به این امر اختصاص دهند و قبرستان را بازسازی کنند تا مردم این منطقه بیش از این شاهد بی‌حرمتی به مردگانشان نباشند.

امام جمعه هندیجان همچنین عنوان کرد: امیدواریم با حمایت هر چه بیشتر مسئولان استانی در آینده‌ای نزدیک و پیش از آغاز فصل زمستان شاهد رفع این معضل در قبرستان شهرستان هندیجان باشیم.