دانشگاه پیام نور آبادان با کمبود فضا مواجه است

خورنا: رئیس دانشگاه پیام نور آبادان گفت: دانشگاه پیام نور آبادان با کمبود فضا برای اجرای برنامه‌های خود مواجه است.

امیر علیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: فضاهای مکانی لازم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، مناسبتی و اجتماعی در دانشگاه پیام نور شهرستان آبادان محدود بوده و دانشجویان برای اجرای برنامه‌های متنوع با مشکل مواجه می‌شوند.

وی افزود: دانشگاه پیام نور شهرستان برنامه‌های مصوب فرهنگ عمومی ثبت در تقویم کشوری را اجرا کرده و در صورت تأمین فضای کافی این برنامه‌ها به صورت گسترده‌تری در سطح منطقه اجرا می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان آبادان ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی در دانشگاه پیام نور آبادان باید به صورت روتین به فرمانداری ویژه شهرستان انتقال داده شود که با وجود کمبود فضاهای مکانی این مهم تا کنون به صورت مستمر اجرا نشده است.

وی در خصوص برنامه‌های این دانشگاه در شهرستان آبادان گفت: جلسات تیربن آزاد و هم اندیشی دانشجویان، اساتید دانشگاه و صاحبنظران حوزه و مراکز علمی در این دانشگاه اجرا می‌شود.

علیان اضافه کرد: کمبود فضاهای آموزشی در دانشگاه پیام نور شهرستان آبادان با همکاری متقابل ارگان‌های مربوطه و فرماندار ویژه شهرستان آبادان برطرف شده و این مهم کمک به سزایی در گسترش برنامه‌های اجرایی توسط دانشجویان این مرکز دارد.

وی در پایان گفت: دانشجویان، اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه پیام نور شهرستان آبادان آمادگی کامل دارند تا اجرای برنامه‌های مناسبتی را به شهروندان منتقل کرده و جوانان بیشتری را برای اجرای برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و مناسبتی دعوت کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *