۱۰۰ طرح عمرانی در اندیمشک اجرایی می‌شود

خورنا- آئین پاسداشت ولادت حضرت زینب(ع) و روز پرستار با حضور جمعی از مسئولان محلی در تالار فرهنگ شهرستان اندیمشک برگزار شد.

فریدون حسنوند در این مراسم با اشاره به سیره عملی و اعتقادی حضرت زینب(س)، اهل بیت(ع) را منشأ خیر و برکت برای جامعه دانست و اظهار داشت: حضرت زینب(س) و منطق و پیام زندگی این بانوی کریمه اهل بیت(ع) توجه به خوبی و عزت در مسیر زندگی و مقابله با بدی‌ها است.

وی حضرت زینب(س) را الگوی زنان و دختران ایران اسلامی دانست و با اشاره به رشادت‌های بانوان شهرستان اندیمشک و پرستاران کشور در عرصه خدمت رسانی به شهروندان، افزود: بانوان ایرانی با تاکید و توجه به راه اهل بیت(ع) افتخارات بزرگی را به نام خود و در طول سال‌های اخیر ثبت و ماندگار کرده‌اند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه به نشاط اجتماعی و سازندگی در کشور و شهرستان، عنوان کرد: امروز بیش از هر زمانی به عمران و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اندیمشک و در حوزه‌های مختلف اجرایی توجه و گام‌های مهم و بلندی در این زمینه، برداشته شده است.

وی با اشاره به این که نباید تحریم را بهانه کرد و خدمت به مردم را یک فرصت منحصر به فرد دانست ، گفت: بهره برداری از یک صد طرح مهم عمرانی در شهرستان اندیمشک مورد توجه قرار گرفته است و این طرح‌ها به زودی و درحوزه‌های مختلف ورزشی، راه سازی، بهداشت و درمان، اشتغال و دیگر عرصه‌های عمرانی اجرایی می‌شود‌.

حسنوند اشتغال را یک مطالبه و حق مردم و جوانان اندیمشک دانست و بیان کرد: با بهره برداری از کارخانه فولاد، شیلات و طرح‌های حوزه انرژی و ایجاد زمینه توسعه پایدار اندیمشک تلاش و برنامه ریزی شده است که امیدواریم با بهره برداری از آن و با توجه به ظرفیت‌های مختلف شهرستان، مسیر اندیمشک برای توسعه و جلب رضایت شهروندان بیش از گذشته هموار شود.

وی با بیان این که امروز چرخ توسعه اندیمشک با وحدت و تاکید بر سازندگی به حرکت درآمده است، خاطر نشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین حسینی نوری امام جمعه اندیمشک، محور وحدت در شهرستان بوده و به همین جهت ما با تاکید و توجه بر ارزش‌های اسلامی و انقلابی به دنبال پیشرفت شهرستان در تمامی عرصه‌ها هستیم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان این که قطار بی حرکت را سنگ نمی‌زنند، گفت: برای حفظ آرامش شهرستان و ایجاد زمینه توسعه اندیمشک سکوت کرده و توجه و تمرکز خود را برای پاسخ به مطالبات شهروندان و رفع محرومیت اندیمشک در تمامی بخش‌ها و مناطق شهری و روستایی قرارداده‌ایم.

وی با اشاره به نقش مردم اندیمشک در پذیرایی از زائران اربعین و دفاع از ارزش‌های انقلاب، ادامه داد: علاوه بر یک صد پروژه عمرانی که به زودی عملیات عمرانی آن‌ها به اتمام و به بهره برداری می‌رسند، بهره برداری از چندین طرح بزرگ دیگر در شهرستان مورد توجه قرار گرفته و با تکمیل آن‌ها به مهم‌ترین دغدغه جوانان اندیمشک که اشتغال است، پاسخ داده می‌شود.

انتهای پیام/