رضوانی فر مدیرعامل شستا در بازدید از مجتمع پتروشیمی غدیر:

پتروشیمی غدیر میتواند به رکورد تولید بالاتر از سقف ۱۲۰ هزار تن برسد

خورنا|باقر گل فر: محمد رضوانی فر مدیر عامل محترم شستا و محمود مخدومی مدیر عامل محترم تاپیکو بهمراه موسوی مدیر حراست و موسوی مدیر روابط عمومی تاپیکو از پتروشیمی غدیر بازدید کردند.

در این سفر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و هیأت همراه از بخش های مختلف پتروشیمی غدیر از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه ها قرار گرفتند.

پس از آن با حضور در سالن جلسات و دیدار صمیمانه با مدیران و روسا، گزارش های کاملی توسط مدیران مجتمع ارائه گردید.

در این جلسه، عطایی نژاد و افروز نیا به عنوان نمایندگان کارگری حضور داشتند.

امین بیانک مدیر عامل پتروشیمی غدیر ضمن عرض خیر مقدم و قدردانی بابت حضور محمد رضوانی فر و محمود مخدومی؛ ضمن ارائه ی گزارش عملکرد ۹ ماهه ی ۹۷ روند روبه رشد و کسب موفقیت های مداوم و افزایش درآمد شرکت را مطرح کردند.

مدیر عامل غدیر گفت: سود پیش بینی شده ی ۹۷ ؛ ۴۰ میلیارد تومان برآورد شده بود اما به فضل خداوند و همت همه ی پرسنل عزیز و زحمتکش و علیرغم اورهال دو ماهه و تعمیر رآکتور، تنها در ۹ ماهه ی ۹۷ بیش از ۸۰ میلیارد تومان سود کسب کردیم.

بیانک به وجود مشکل در تهیه ی مواد اولیه و دشواری تامین کلر و EDC اشاره کرد و عنوان کرد که علیرغم اینکه به همت پرسنل شرکت در بهترین شرایط برای تولید با ظرفیت کامل هستیم اما متاسفانه کمبود مواد اولیه موجب آن شده است که ظرفیت تولید را کاهش دهیم و از آقای دکتر رضوانی فر و مهندس مخدومی درخواست کردند جهت رفع این مشکل، پیگیری و مساعدت ویژه داشته باشند.

ایشان در بخشی دیگر از سخنانشان با تاکید بر افزایش سطح رفاه پرسنل و خانواده های محترمشان، موضوع منازل ۲۲۴ واحدی را مطرح نموده و از سپری شدن مراحل نهایی جهت آغاز مجدد احداث و اعطای آن ها به همکاران مژده دادند.

بیانک با بیان استقبال کم نظیر کشورهای دیگر جهت خرید pvc غدیر، تلاش جهت ایجاد دفتر فروش مستقیم و ساماندهی کانال های مالی با این کشورها را از برنامه های پیش روی غدیر مطرح کرد.

در بخش پایانی این برنامه رضوانی فر مدیر عامل شستا ضمن ابراز خرسندی از حضور در پتروشیمی غدیر و دیدار با همکاران، پیشرفت ها و موفقیت های این شرکت را بسیار چشمگیر و شادی بخش عنوان کردند.

محمد رضوانی فر با اشاره به گزارش عطایی نژاد مدیر منابع انسانی، پیشرفت ها و موفقیت های غدیر را مرهون و مدیون سرمایه های عظیم انسانی و پرسنل سختکوش این شرکت دانست و ضمن ابراز خرسندی بابت ترکیب سنی جوان شرکت، بزرگ ترین و اصلی ترین دارایی غدیر را همین پرسنل دلسوز و زحمتکش دانستند.

مدیر عامل شستا پس از شنیدن گزارش  گودرزی مدیر مالی، ابراز امیدواری کردند که به خواست خداوند و با همین همت و تلاش که در پرسنل غدیر دیدیم برای پایان سال ۹۷ رسیدن به رقم فروش ۸۰۰ میلیارد تومان و کسب سود ۱۰۰ میلیارد تومان مد نظر می باشد.

ایشان با اشاره به گزارش های فنی شفیعی عضو موظف هیات مدیره و نام نیک مدیر مجتمع، اظهار کرد: علیرغم دشواری های تامین مواد اولیه، آنچه امروز در غدیر میبینم رسیدن به رکورد تولید بالاتر از سقف ۱۲۰ هزار تن قابل دسترسی می باشد.

رضوانی فر اجرای پروژه های مربوط به HSE را جزو اولویت های نخست دانستند و عنوان کردند: که در صنعت همه چیز قابل جبران است مگر آنکه خسارت جانی برای همکاران پیش بیاید که به هیچ قیمتی قابل جبران نخواهد بود؛ به همین دلیل در بودجه ی ۹۸ پروژه های HSE در اولویت خواهند بود.

ایشان در بخش دیگری از سخنانشان گام بزرگ پتروشیمی غدیر در تهیه ی EDC از شرکت های داخلی و حمایت های بی دریغ مالی و زیر ساختی در راستای تجهیز و تقویت این شرکت ها و رشد ظرفیت های داخلی و قطع وابستگی به بیگانگان و همچنین حمایت بی دریغ از شرکت های دانش بنیان را یک حرکت عظیم ملی دانستند که در خور تحسین فراوان است.

رضوانی فر با اشاره به سفر رئیس جمهور محترم به ترکیه خواهان آن شدند که پتروشیمی غدیر با بهره برداری از فضای مناسب ایجاد شده، جهت تقویت مناسبات تجاری با این کشور نقش شایسته ای را ایفا کند.

مدیر عامل شستا آغاز مجدد احداث منازل ۲۲۴ واحدی را مژده ای بسیار خوشآیند مطرح کردند و اعلام نمودند که مجموعه ی شستا و تاپیکو آمادگی کامل دارند تا کلیه ی مقدمات را فراهم نمایند زیرا احداث این منازل باعث افزایش سطح رفاه و رضایت پرسنل غدیر و خانواده هایشان خواهد شد.

ایشان در بخشی دیگر از سخنانشان ضمن تقدیر از حوزه ی حقوقی شرکت جهت احقاق و اعاده ی مطالبات و گریزهای مالی عده ای سودجو و فرصت طلب؛ خواهان برخوردهای شدید قانونی با کسانی شدند که به دنبال غارت بیت المال و سرمایه های ملی کشور هستند.

محمد رضوانی فر مدیر عامل شستا در پایان ضمن ابراز خرسندی مجدد از موفقیت های چشمگیر پتروشیمی غدیر؛ برای سال ۹۸ رسیدن به سقف تولید ۱۵۰ هزار تن و کسب سود سه رقمی را خط مشی این شرکت اعلام کردند.