محرومیت تماشاگران اهورا بهبهان قانونی نیست

خورنا | پدرام کسائی: عضو هیات رئیسه سازمان لیگ می‌گوید اتفاقات بازی گیتی پسند و شهروند عجیب به نظر می‌رسد چرا که هیچ فیلمی از درگیری‌ها در دست نیست.

به گزارش پایگاه  خبری خورنا به نقل از پایگاه جامع خبری فوتسال۲۰۲۰، کریم منصوری درباره درگیری بازیکنان شهروند و هواداران گیتی پسند در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال بیان کرد: نمی‌دانم گیتی‌پسند چطور به هوادارانش اجازه داد که وارد زمین شوند و چنین کاری کنند. همان اتفاقاتی که در گذشته بین گیتی پسند و شهید منصوری قرچک می‌افتاد، اکنون بین این تیم و باشگاه‌هایی مثل شهروند، ارژن، مس و حفاری می‌افتد. جالب اینجاست که برخی افراد حاضر در سالن با دوربین‌های موبایل خود، صحنه‌هایی ضبط کرده بودند اما موبایل‌ها را گرفته و آن‌ها را مجبور کردند که فیلم‌ها را پاک کنند. ما با وجود گذشت یک هفته از این اتفاق، همچنان به دنبال ریشه‌یابی آن هستیم. بسیار عجیب است که هنوز سازمان لیگ نمی‌داند چرا این درگیری‌ها ایجاد شد. با اینکه این بازی پخش زنده بود اما هیچ فیلمی از آن در دسترس نیست.
او افزود: این اتفاقات برای لیگ ما زیبا نیست و اگر ادامه‌دار باشد، خطرناک خواهد بود. فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها باید تمهیداتی برای ادامه مسابقات اتخاذ کنند چون مرحله پلی‌آف حساس‌تر است و اگر چنین اتفاقاتی بخواهد بیفتد، سرنوشت لیگ را ممکن است تغییر دهد.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال همچنین درباره اظهارنظر دبیر سازمان لیگ مبنی بر محرومیت تیم اهورا بهبهان از بازی خانگی تصریح کرد: این کار، قانونی نیست. اینکه یک تیم را بخواهند بدون تماشاگر کنند، امتیاز دادن به تیم حریف است. ما همه در سازمان لیگ جمع شده‌ایم که نگذاریم حقی از باشگاه‌ها ضایع شود. اگر باشگاه اهورا را به خاطر اینکه تماشاگر بیشتری از ظرفیتش به سالن می‌آید محروم کنیم، عاقلانه نیست. شدیدا با این حکم مخالفم و معتقدم باید راه حل دیگری پیدا شود. به هیچ وجه نظر سلیمانی قانونی نیست. امیدوارم من اشتباه کرده باشم. حتی نشنیده‌ام که در بازی‌های اهورا مشکل خاصی ایجاد شده باشد. اگر کنترل تماشاگران سخت است، می‌توان راه حلی پیدا کرد.

منصوری همچنین با بیان اینکه او سخنگوی سازمان لیگ است، گفت: اینکه آقای سلیمانی درباره مسائل لیگ اظهار نظر می‌کند درست نیست. تمام اظهارات و اعلام مواضع سازمان لیگ براساس مصوبه‌ای که داشته‌ایم باید از طریق سخنگو اعلام شود اما ایشان همه جا مصاحبه می‌کند. البته بنده به دنبال این مسائل نیستم اما آقای سلیمانی هم در این قضیه سرآمد هستند!
او درباره بیانیه باشگاه اهورا مبنی بر درخواست‌های غیرمعقول و مالی نماینده فدراسیون فوتبال از این باشگاه گفت: متاسفانه ما با یک سری مشکلات مواجه هستیم. نماینده‌های ما باید شرایط خاصی داشته باشند. به خصوص در هفته‌های پایانی لیگ که حساسیت بسیار بالاست./ایسنا