فرماندار ماهشهر: دشمن قصد دارد هر جریان درآمدی به کشورمان را قطع کند

خورنا: فرماندار ماهشهر گفت: دشمن هم اکنون جنگ اقتصادی را علیه کشور در پیش گرفته و سعی دارد هر جریان درآمدی را که کشورمان از آن بهره می برد را قطع کند.

منوچهر حیاتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: پایه های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار محکم است و دشمنان با فشارهای مختلف نمی توانند به اصل آن آسیبی وارد کنند.

وی افزود: دشمنان کینه توز مصمم اند تا نظام و کشور را با مشکل مواجه کنند و ما نباید به آنها این اجازه را بدهیم چنانچه تاکنون با اقتدار و تعهد بسیار این مقاومت و ایستادگی را به بهترین شکل عملی کرده ایم.

فرماندار ماهشهر با بیام اینکه دشمنان از همان زمان ابتدای انقلاب اسلامی ایران به دنبال براندازی و حذف نظام مقدس جمهوری اسلامی کشورمان بوده اند، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب یک روز این هدف خود را با جنگ مستقیم و تجاوز به خاک کشور پیگیری کردند و امروز هم با اعلام تحریم های هوشمند علیه کشور قصد دارند تا به کشور ضربه ای دیگر وارد کنند.

وی اضافه کرد: با هدایت ها و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، درایت دولت و مسئولان و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی ایران دشمن نتوانسته به کوچکترین اهداف شوم در سر پرورانده خود دست پیدا کند و برسد.

حیاتی همچنین عنوان کرد: اگر بخواهیم از شرایط سخت عبور کنیم این امر با وحدت، انسجام و یکدلی محقق می شود و همه ما باید این موضوع را مدنظر قرار دهیم.

وی در پایان گفت: دشمن هم اکنون جنگ اقتصادی را علیه کشور در پیش گرفته و سعی دارد هر جریان درآمدی را که کشورمان از آن بهره می برد را قطع کند.