بازدید مدیرعامل شستا از پتروشیمی شیمی بافت+تصاویر

خورنا|باقر گل فر: محمد رضوانی فر مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) با هدف بازدید از طرح ها و مجتمع های پتروشیمی با حضور در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی  از مجتمع پتروشیمی شیمی بافت بازدید نمود.

بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی شرکت شیمی بافت، محمد رضوانی فر مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) به همراه محمود  مخدومی مدیرعامل شرکت هلدینگ نفت ، گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) و هیئت همراه روز پنجشنبه (۲۰ دیماه) از سایت مجتمع پتروشیمی شیمی بافت بازدید نموده و در نشستی پس از آن اقدامات صورت گرفته را مورد بررسی قرار دادند.

در ابتدا سید محسن شمس، مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت ضمن ارائه گزارشی جامع از آخرین وضعیت تولید و فروش محصولات، اهداف و برنامه های آتی این شرکت و نیز شرکت شیمی تکس آریا را تشریح نموده و پیشنهاداتی را در جهت رفع موانع موجود ارائه نمودند.

سپس رضوانی فر طی سخنانی ضمن ابراز رضایت از فعالیت های انجام شده در پتروشیمی شیمی بافت از شفافیت عملکرد این مجموعه در زمینه عرضه ارز حاصل از صادرات محصولات این شرکت در سامانه نیما و یاری کردن دولت در شرایط اقتصادی موجود کشور قدردانی نمود.