مسابقه استانی دو ومیدانی در آبادان برگزار می‌شود

خورنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: مسابقه دو و میدانی با مشارکت همه شهرستان‌های خوزستان و در یادبود حماسه شهید دریاقلی در آبادان برگزار می‌شود.

عادل عساکره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: شهید دریاقلی بزرگمردی بوده که در شرایط بحرانی و خاصی که شهرستان آبادان در محاصره دشمنان بود پای پیاده و با دوندگی بی‌امان خود را به پایگاه سپاه رسانده و رزمندگان را از شرایط بحرانی منطقه آگاه کرد.

وی افزود: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهید گران‌قدر و تبیین حماسه‌ای که خلق کرد با رایزنی‌های انجام شده، محقق شد در نهم آذرماه سال جاری مسابقه دو و میدانی با حضور شرکت کنندگانی از سراسر استان خوزستان در شهرستان آبادان برگزار شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان ادامه داد: هر شهرستان از خوزستان ۴۰ نفر از گروه‌های منتخب مردمی و ورزشکاران خود را برای شرکت در این مسابقه عازم شهرستان آبادان می‌کند.

وی در خصوص مسیر مسابقه گفت: هفت کیلومتر برای مسیر این مسابقه در نظر گرفته شده که به احتمال زیاد از میدان دریاقلی در منطقه ذوالفقاری آغاز و تا پایگاه سپاه شهرستان ادامه داشته و در این مکان به پایان می‌رسد.

عساکره تصریح کرد: کارمندان و اعضای ارگان‌های اجرایی شهرستان آبادان نیز با شرکت ۱۰ تا ۲۰ نفر از کارکنان خود به عنوان تیم‌های ارگان مربوطه مشارکت خود را در ین برنامه اعلام می‌کنند.

وی در پایان افزود: شهروندان آبادانی نیز در قالب گروه‌های مختلف از هیئت‌های ورزشی، دانش آموزان، دانشجویان، بازاریان و دیگر اقشار جامعه در این مسابقه حضور داشته و به نفرات برتر هدایای داده می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *