تشکیل جلسه کارگروه مشاوران جوان سازمان جهاد کشاورزی


کارگروه مشاوران جوان سازمان جهاد کشاورزی استان و ادارات کل تابعه  تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، با حضور دستیار ویژه استاندار در امور جوانان ، مشاوران جوان سازمان، ادارات کل تابعه، اداره کل محیط زیست و اداره کل هواشناسی، کارگروه مشاوران جوان در سازمان جهاد کشاورزی استان تشکیل جلسه داد.

مشاور جوان ریاست سازمان در این جلسه فعالیت های مربوط به این حوزه را در ۱۱ بخش عنوان کرد و گفت: در همین راستا در سازمان اتاق فکر تشکیل شده که با راه اندازی آن نظرات و افکار نیروهای جوان سازمان مطرح می گردد همچنین با تعیین رابطان جوان در ادارات جهاد کشاورزی شهرستان ها نیز در ابلاغ سیاست های وزارت به شهرستان ها تسهیل صورت گرفته است.

مهدی نصیر پور اضافه کرد: معرفی و تجلیل از جوانان برتر در زمینه های علمی، فرهنگی ، ورزشی و … ، ارتقاء روحیه نشاط و شادابی بین کارکنان و خانواده های آنان با اجرای مسابقات ورزشی و استفاده از سالن ورزشی جهت استفاده کارکنان و خانواده های آنان از دیگر برنامه های اجرا شده در این حوزه می باشد.

وی به پیگیری تهیه بانک اطلاعاتی از کارکنان جوان اعم از سن، جنسیت، تأهل ، تحصیلات و … جهت برنامه ریزی بهتر اشاره نمود و اظهار داشت: برپایی نمایشگاه های مختلف عرضه محصولات کشاورزی در راستای کمک به درآمدزایی جوانان بخش کشاورزی از دیگر برنامه های صورت گرفته می باشد.

نصیر پور تهیه بلیط رایگان جهت شرکت کارکنان و خانواده های آنان در همایش های انگیزشی با موضوعات مختلف را نیز در راستای نشاط بیشتر واستحکام روابط خانوادگی برشمرد .

دستیار ویژه استاندار در امور جوانان نیز در این جلسه گفت: این کارگروه با اهداف مهمی از جمله خلاقیت ، سرعت تصمیم گیری و  ارتباط بین بخشی مدیران تشکیل شده است.

شکراله کلاه کج به خاصیت اجرایی این کارگروه اشاره کرد و پیشنهاد کرد مدیران سازمان ها و ادارذات نیز در جلسات این کارگروه شرکت نمایند.

ارتباط با شرکت های دانش بنیان و برگزاری کلاس های آموزشی تخصصی از پیشنهاداتی بود که در این جلسه ارائه شد.