بهره گیری از ظرفیت و توان علمی دانشگاه در ارتقای علمی بنادر خوزستان

خورنا|باقر گل فر:مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) در دیدار با رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر(پلی تکنیک تهران) بر تعامل صنعت و دانشگاه به منظور بهره گیری از توان علمی در فعالیت های تجاری تأکید کرد.

بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، دکتر معتمدی رئیس دانشگاه امیر کبیر و به همراه جمعی از معاونین این دانشگاه ضمن حضور در مجتمع بندری امام خمینی(ره) با مهندس دریس مدیرکل و اعضای شورای اداری این اداره کل دیدار کرده و نحوه همکاری های مشترک دانشگاه و صنعت حمل و نقل دریایی را  بررسی کردند.

طی این دیدار عادل دریس ضمن استقبال از گسترش فرصت های همکاری میان دو قطب مهم علم و صنعت، تعامل با دانشگاه را راهی برای ارتقای سطح علمی فعالیت ها و فرآیندها  اقتصادی و تجاری برشمرده و لزوم بهره گیری از ظرفیت و توان علمی کشور را در مدیریت و راهبری بنادر خوزستان خواستار شد.

همچنین در جریان این دیدار رئیس دانشگاه امیر کبیر ضمن ابراز خرسندی از گسترش فرصت های همکاری با صنایع و نقش مهم صنعت حمل و نقل دریایی در زنجیره ی تأمین کالا، آمادگی این دانشگاه را برای تعامل بیشتر با بنادر را اعلام کرد.

یادآور می شود اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن انعقاد تفاهم نامه همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی مختلف کشور همواره تلاش داشته است  با بهره گیری از توان و ظرفیت بالقوه این مراکز علمی، بهره وری فرآیندهای جاری و عملیاتی خود را ارتقا دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *