اجرای ۳ سند تحول برای توسعه خدمات آبفای اندیمشک طراحی شد

خورنا- علی‌رضا بنیادی ، عنوان کرد: امسال و با هدف بهینه‌سازی مصرف آب و برخورداری شهروندان از خدمات حوزه آب و فاضلاب طرح‌های مختلفی در شهرستان اندیمشک به اجرا خواهد رسید.

وی میزان شبکه آب و فاضلاب شهر چم گلک را ۴۵ کیلومتر دانست و افزود: ۲۲ کیلومتر شبکه آب‌رسانی در شهر چم گلک به اجرا رسید و برای توسعه و تکمیل خدمات حوزه آب و فاضلاب شهری اجرای ۲۳ کیلومتر دیگر شبکه آب و فاضلاب در چم گلک به اجرا می‌رسد.

رئیس آب‌وفاضلاب شهرستان اندیمشک با اشاره به اجرای ۷۰۰ متر لوله گذاری فاضلاب برای راه اندازی چاه سوم چم گلک، اعتبار این طرح را یک میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: بیش از این نیز عملیات اتصال چاه‌های اول و دوم شهر چم گلک با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال اجرایی شد.

وی با بیان این که اجرای سه سند تحول برای توسعه خدمات آب فا در شهرستان طراحی و هدف گذاری شده است، گفت: طرح‌های حوزه آب و فاضلاب شهرستان اندیمشک با با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و مسئولان آب و فاضلاب خوزستان و دیگر مسئولان محلی و استانی، در حال اجر و حوزه آب و فاضلاب شهرهای حسینیه و آزادی شهرستان اندیمشک نیز خدمات در حوزه آبفا شهری توسعه خواهد یافت.

بنیادی با اشاره به اینکه طرح‌های حوزه آب و فاضلاب شهرستان اندیمشک تا ابتدای سال ۱۳۹۸ تکمیل و به بهره‌برداری کامل خواهند رسید، اظهار کرد: طرح جامع آب رسانی و طرح فاضلاب شهرستان اندیمشک را مهم‌ترین خدمات حوزه آب و فاضلاب برای توسعه رضایت شهروندان معرفی کرد.

وی با بیان اینکه اصلاح شبکه آب کوی شهدا بیش از ۴۲ میلیارد ریال اعتبار اختصاص ۱۲ کیلومتر شبکه گذاری اجرا شد، گفت: بیش از ۴ هزار اشتراک استاندارد سازی شد که بیش از این نیز ۱۱۷ کیلومتر شبکه گذاری فاضلاب در شهرستان برای توسعه خدمات این حوزه به اجرا رسیده بود.

بنیادی تصریح کرد: اعتبار اختصاص یافته برای این طرح را ۲۰۰ میلیارد ریال و منطقه هدف آن، کوی رسالت و ولایت شهر اندیمشک است.

انتهای پیام/