چهره محرومیت از بخش سردشت زدوده شود/سلامت ادارات شهرستان همیشه توسط بازرسان نامحسوس در حال رصد است

خورنا- سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول در شورای اداری بخش سردشت با بیان اینکه بخش سردشت دارای مولفه هایی نظیر پیشینه تاریخی و ظرفیت بالای گردشگری و توریستی است اذعان داشت : با برنامه ریزی مُدَوّن و مبتنی بر نیاز سنجی صحیح ، میبایست چهره محرومیت از این بخش زدوده شود .

حیدری با اشاره به سیاست های دولت و نظام اضافه کرد : مسولین باید تمام تلاش و همت خود را در جهت حل مشکلات ، معظلات و محرمیت ها به کار گرفته تا سطح رضایتمندی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت بیش از پیش افزایش یابد .

وی افزود : سیاست های دولت تدبیر و امید مبتنی بر فقر زدایی و آوردن حداقل امکانات رفاهی در بخش های محروم و کمتر توسعه یافته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان خاطر نشان کرد : اراده ی فردی در گره گشایی از مشکلات و معضلات بی نتیجه خواهد ماند و همواره با اراده ی جمعی و با همراهی تمام ارکان اداری ، نظامی و مردمی ، پیشرفت و آبادانی حاصل خواهد شد و در این راه ، اتحاد و برادری در جهت پیشرفت شهرستان دزفول بیش از هر چیزی احساس می شود .

دکتر حیدری اضافه کرد : اراده ی جمعی باید همگرا شود تا رضایت مردم کسب شود و بی شک ناتوانی و ضعف در مدیریت کلیه ی اجزاء شهرستان ، موجب نارضایتی مردم و هدر رفت منابع میشود .

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول با بیان لزوم برنامه ریزی مدون در همه جهات اظهار داشت : از منابع باید بصورت بهینه استفاده کرد تا پروژه ها و طرح ها با بهترین کیفیت جهت استفاده مردم آماده شوند .

حیدری در پایان با اشاره به عضویت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ بیان داشت : تعامل میان نماینده عالی دولت و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی موجب جذب اعتبارات بیشتر جهت پیشبرد و توسعه امکانات و زیر ساخت های شهرستان خواهد شد .

وی در پایان تاکید کرد:سلامت ادارات شهرستان همیشه توسط بازرسان نامحسوس در حال رصد بوده و خواهد بود و در این مسیر با هیچ فردی تعارف نخواهم داشت و مهم ترین رکن برای ادامه همکاری با مدیران شهرستان ، کار آمدی ، پاکدستی ، سلامت و عملکرد مطلوب است و به هیچ وجه اجازه ورود افراد غیر متخصص را در حوزه های تخصصی نخواهم داد .

انتهای پیام/