طرح خلع سلاح عمومی در دزفول اجرا می شود

خورنا- محمدحیدری در آیین تکریم و معرفی فرماندهان پیشین و جدید انتظامی شهرستان دزفول در سالن شیخ انصاری دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان اظهارکرد: هردولتی برپایه امنیت تاسیس می شود و وظیفه ذاتی و جوهری آنها تامین امنیت، آسایش و رفاه مردم است.

وی استقرار امنیت را وظیفه نیروهای مسلح برشمرد و افزود : برای تحقق و استقرار امنیت پیش از آنکه به وظایف بپردازیم بایدبه اهداف امنیت که نیروهای دفاعی ، امنیتی و مسلح کشوربراساس آنها شکل گرفته اند،توجه کنیم.

سرپرست فرمانداری دزفول بااشاره به افزایش حوادث امنیتی و سرقت های مسلحانه در دزفول طی دو ماه اخیر، عنوان کرد: این حوادث روان مردم را مشوش نموده درهمین راستا شورای تامین در زمینه مدیریت و کاهش این حوادث ورود و چند طرح مدون و اصولی را تصویب کرده که طی چندروز آینده اجرا خواهند شد.

حیدری اضافه کرد: با توجه به شرایط خاص و متفاوتی که در دزفول وجود دارد نمایان شدن آثار طرح های نظم و امنیت نسبت به آنچه اشرار انجام می دهند طبیعتا اندکی طول خواهد کشید که امیدوارهستیم فرمانده جدیدانتظامی شهرستان با همکاری و تعامل مناسب باشورای تامین بتواند مامور خوبی برای اجرای این طرح ها در کنارحمایت اعضای شورای تامین باشد.

وی باتاکیدبراینکه خوزستان و شهرستان دزفول محلی برای جولان اشرار و مخلان نظم و امنیت نیست، گفت: بابرنامه ریزی های صورت گرفته و اجرای طرح ها و راهکارهای متعدد اجازه جسارت ، گستاخی و شرارت را به مخلان نظم و امنیت در دزفول نخواهیم داد و این شهرستان را به محل ناامنی برای جولان آنها تبدیل خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری دزفول باتاکیدبر لزوم استفاده پلیس ازفناوری برای ارتقای امنیت شهرستان، افزود : ناجا در سراسر کشور همواره پیش قراول استفاده از ابزارهای تکنولوژی و فناوری بوده بنابراین لازم است پلیس دزفول و به ویژه پلیس فتای شهرستان بیش ازپیش ازاین مهم برای پیشگیری و مقابله با حوادث استفاده کند.

?حیدری همچنین باتاکیدبر لزوم بازتولید و تخصصی ترشدن فرایند آموزش نیروهای پلیس همزمان با تولیدبزهکاری های خردوکلان جدید نیز گفت: نیروی انتظامی دزفول باید بابرنامه ریزی های مدون و هماهنگ و اجرای عملیات های روانی ، روان مخلان نظم و امنیت را به گونه ای برهم بزند که کسانی که قصد ناامنی دارند درذهنشان نیزاجازه ای برای این کار نبینند.

وی بااشاره به اینکه عمده جرائم خشن در دزفول ازسوی مجرمان باسابقه است، افزود : این افراد حرفه ای و باسابقه که تعداد آنها زیادنیست را نباید به راحتی رها کرد به گونه ای که شورای تامین دزفول در این زمینه ورود کرده تابتواندروی این افراد کارکند.

حیدری از تدوین طرح خلع سلاح عمومی توسط شورای تامین دزفول خبرداد و گفت: مطالعات این طرح آغاز شده و بایدپس از همفکری و همکاری باشوراهای تامین شهرستان های اطراف به جمع بندی نهایی رسیده و این طرح را اجرایی کنیم.

وی تاکیدکرد: تازمان اجرایی شدن این طرح پلیس شهرستان ملزم است با طرح های فوریتی و به ویژه طرح های تصویب شده در شورای تامین باسرقت های مسلحانه مقابله کند و باافزایش اقدامات پلیسی و روانی ، امنیت نسبی و قابل قبولی را برای مردم به ارمغان آورد.

انتهای پیام/