محرومیت اهورا بهبهان از میزبانی/ بازی هفته بیست و پنجم اهورا در اهواز

خورنا | پدرام کسائی:

به گزارش خورنا به نقل از پایگاه خبری فوتسال، با اعلام کاظم سلیمانی، دبیر سازمان لیگ فوتسال، تیم اهورای بهبهان به دلیل نبود امنیت کافی در سالن این شهر، نمی‌تواند میزبان دیدار این تیم مقابل گیتی‌پسند در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر فوتسال باشد و این مسابقه در شهر اهواز برگزار خواهد شد.

کاظم سلیمانی با اعلام این خبر اظهار داشت: متأسفانه مدیران این باشگاه صحبت‌هایی خلاف واقعیت مطرح کرده‌اند. این تیم اکنون سه پرونده در کمیته انضباطی دارد و سه هفته است نمایندگان و داوران ما را در این شهر اذیت می‌کنند و با هماهنگی شعارهای زشتی علیه سازمان لیگ و داوران سر می‌دهند. متأسفانه به سمت داور هم آب دهان پرتاب کرد‌ه‌اند. مسئولان اهورا فکر می‌کنند ما در تصمیمات کمیته انضباطی دخالت داریم، اما اصلا اینطور نیست و آرای کمیته انضباطی به ما ربطی ندارد.

وی افزود: متأسفانه در هفته‌های گذشته افرادی درهای سالن شهر بهبهان را شکسته‌ و به زور وارد محل برگزاری شده و به سازمان لیگ و داوران فحاشی کرده‌اند. خدا شاهد است من هیچ توهینی به مردم و تیم بهبهان نکرده‌ام. متأسفم این تیم بزرگ‌تر ندارد و در هفته بیست‌و‌پنجم هم به دلیل نبود امنیت کافی، بازی خانگی این تیم را در اهواز برگزار خواهیم کرد. با رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان صحبت کرده‌ایم و اگر تیم بهبهان در این مسابقه شرکت نکند، عواقب آن به پای این تیم است.