تعویض مبدلهای کارخانه های CTA2 و PTA۲ پتروشیمی شهید تندگویان

خورنا|باقر گل فر: لسان رییس تعمیرات پتروشیمی شهید تندگویان ضمن بیان مطلب بالا گفت : تعداد ۳ عدد مبدل به دلیل فرسودگی و خرابی قطعات داخلی ازجمله تیوپها با کاهش راندمان و مشکلات فرآیندی مواجه شده بودند که برای رفع این نواقص ومشکلات دیگر ازجمله آلودگی محیط زیست به علت نشتی احتمالی، اقدام به تعویض آنها با استفاده از جرثقیل های ۱۶۰۰ و ۱۰۰ تن در کوتاهترین زمان ممکن و در مدت ۴۸ ساعت با مبدلهایی که با استفاده از توانمندی شرکتهای داخلی بازسازی شده بودند، نمودیم.

وی افزود: این مهم در یک توقف برنامه ریزی شده ۱۰ روزه وبا رعایت کلیه نکات ایمنی انجام شده که علاوه بر تعویض مبدلهای مذکور تعداد زیادی از مکانیکال سیل ها و پمپهای کارخانه نیز تعویض گردیدند. همچنین از جمله اقدامات شاخص دیگر که در این مدت زمان انجام شده می توان تعمیرات در راکتور واحد کارخانه CTA۲ را نام برد که با توجه به متریال بکار رفته در راکتور، تعمیرات روی آن، نیازبه تجهیزات و تخصص های خاصی داشته که همگی با استفاده از توانمندی نیروهای شرکت و با بالاترین کیفیت انجام گردید.

مهندس لسان در پایان از تلاش وکوشش مضاعف همکاران در واحدهای عملیاتی و پشتیانی و همچنین حمایتهای مدیریت شرکت درزمان اجرای این پروژه تقدیر وتشکر نمود.