فرماندار آغاجاری در جلسه شورای سلامت بر رفع نواقص کشتارگاه و تشدید نظارت بر نانوایی ها تاکید کرد 

‍  خورنا_ بهنام کنارکوهی/ به گزارش روابط عمومی فرمانداری آغاجاری، پاکدل فرماندار در جلسه شورای سلامت با ابراز گله مندی از عدم حضور برخی مسئولین در این جلسه اظهار داشت: شورای سلامت و امنیت غذایی به دلیل ارتباط آن با سلامتی شهروندان، یکی از مهمترین جلسات برگزار شده در هر شهرستان می باشد و بایستی مسئولین دستگاه های اجرایی عضو شورای سلامت ضمن حضور در جلسات، نسبت به اجرا نمودن تمامی مصوبات اقدام و گزارش مربوطه را ارائه نمایند.

پاکدل فرماندار در خصوص بهداشت نانوایی ها گفت: شبکه بهداشت و درمان به منظور رعایت نکات بهداشتی در نانوایی ها ملزم به تشدید نظارت بر آنها و جدیت در بررسی موارد بهداشتی از جمله روپوش و بویژه کارت سلامت برای کارگران نانوایی ها می باشد. همچنین به دلیل مضرات ناشی از مصرف نایلون های پلاستیکی لازم است فروش و توزیع این کیسه های پلاستیکی در نانوایی ها متوقف و با کیسه های پارچه ای جایگزین شوند.

محمد پاکدل همچنین بر لزوم رفع نواقص و مشکلات زیرساخت های کشتارگاه شهرستان آغاجاری توسط پیمانکار و شهرداری در اسرع وقت، نظارت بر رعایت بهداشت در مراکز عمومی، مرتفع نمودن مشکلات آبرسانی به روستائیان بخش جولکی جهت توزیع آب سالم بین آنها تاکید کرد.