نشست فرماندار آغاجاری با اعضای شورای جوانان شهرستان

خورنا_ بهنام کنارکوهی/ به گزارش روابط عمومی فرمانداری آغاجاری، پاکدل فرماندار در خصوص دغدغه های مطرح شده اظهار داشت: از ابتدای مسئولیتم دو اصل نظم و انضباط اداری، خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار قرار دادم و نظارت لازم به منظور رعایت این موارد بین مدیران شهرستان در حال انجام است. بر اساس نظرسنجی از شهروندان، بحث آب به عنوان بزرگترین مشکل مردم مطرح شد که پیگیری های مستمری انجام گرفته و با توجه به عنایت ویژه استاندار و نماینده مجلس شورای اسلامی پروژه های اصلاح شبکه آبرسانی شهری، بازسازی و افزایش ظرفیت تصفیه خانه در حال اجراست که انشاله با تکمیل این اقدامات مشکل آب آغاجاری برطرف خواهد شد.

محمد پاکدل گفت: در راستای حل مشکلات شهرستان جلسات متعددی با مدیران کل استانی داشته که منتج به نتیجه شده اند. مجوز تاسیس شهرداری جولکی به زودی ابلاغ خواهد شد که قطعا موجب اشتغالزایی، رونق اقتصادی، عمران و آبادانی در منطقه می شود.

پاکدل در ادامه این نشست بر روشنگری بین مردم جهت استقبال و دعوت از سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در شهرستان، راه اندازی سازمان های مردم نهاد، مطالبه گری شهروندان از مدیران ادارات، فراهم سازی زیرساخت ها و امکانات تاکید کرد.

پاکدل فرماندار آغاجاری همچنین به موارد ذیل اشاره کردند:
پیگیری احداث سد آبخیزداری جولکی با اعتبار ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جهت مهار آب های سطحی که اکنون در مرحله برگزاری مناقصه است.
اقدامات انجام شده جهت رفع موانع عمده در احداث استخر و آماده سازی مقدمات لازم برای کلنگ زنی پروژه
افزایش توزیع کالاهای اساسی با قیمت مصوب دولتی در آغاجاری نسبت به گذشته
رایزنی با مدیرکل امور مالیاتی جهت نهادینه شدن دریافت حق آلایندگی برای شهرستان
پیگیری از طریق اداره کل نوسازی مدارس به منظور رفع کمبودهای مدارس و قول مساعد مدیرکل آموزش و پرورش برای تاسیس مدرسه نمونه دولتی در آغاجاری
پیگیری اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای چم نظامی و چشمه چم نظامی
نامه نگاری جهت استقرار ادارات در شهرستان از جمله راه اندازی نمایندگی منابع طبیعی و آبخیزداری، میراث فرهنگی و صنایع دستی
حضور اعضای کمیته نظارت شورای فنی استان جهت بازدید از عملیات تعریض و ایمن سازی گردنه آغاجاری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *