میز خدمت شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر در شهرک طالقانی/کانال روباز شهرک طالقانی تهدیدی برای ساکنین + تصاویر

خورنا|باقر گل فر:میز خدمت شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر با حضور زرگر مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر بعنوان پزشک جراح ،‌ علی نوری رئیس مرکز بهداشت شهرستان ،‌ پزشکان عمومی ، ماما ، کارشناسان پیشگیری از بیماریها و سلامت روان در مصلای شهرک طالقانی برگزار شد.

محمد امین زرگر مدیر بکه بهداشت و درمان در گقتگو با خبرنگار خورنا اظهار داشت:یکی از اهداف شبکه بهداشت و درمان شهرستان خدمت رسانی به مردم و علی الخصوص قشر کم درآمد و بی بضاعت را در برنامه دارد.

وی در ادامه گفتگو بیان کرد: محل خدمت رسانی به این قشر از جامعه مصلا ها و مساجد محلات است که امروز با هماهنگی حجت الاسلام حاج آقا هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی توانستیم میز خدمت را در مصلای این شهرک برگزار نماییم.

زرگر افزود:یکی وظائف مسئولین در بین مردم باشند و پاسخگو به مشکلات مردم و برطرف کردن مشکلات آنها باشند که خوشبختانه امروز این کار در شهرک طالقانی را شاهد هستیم.

علی نوری رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان به اتفاق خبرنگار خورنا از کانال روباز شهرک طالقانی بازدید نمودند.

نوری در بازدید از کانال روباز به خبرنگار خورنا گفت: این کانال تهدیدی برای ساکنین این شهرک است ، در منطقه ای از شهرک با آب فاضلاب سبزی ها را آبیاری می کند.

وی درپایان بیان کرد: دستگاه های متولی امر همه چیز را به اعتبارات شهرستانی و شورای راهبردی موکول نکنند و به وظیفه خود در قبال مردم عمل کنند.