حضور ۵ کشتی گیر قمی در مسابقات بین المللی کشتی جام تختی

خورنا- احمد رضایی اظهار داشت: رقابت‌های بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی یکی از رویدادهای معتبر کشتی ایران است که در سال‌های گذشته به صورت منظم برگزار شده و حضور کشتی گیران قمی در این رقابت‌ها تجربه و فرصت مناسبی برای آن‌ها به شما می‌رود.

وی افزود: امسال نیز کشتی گیران برتر قمی در این رقابت‌ها حضور دارند به طوری که ۵ کشتی گیر قمی در مسابقات بین المللی کشتی جام تختی روی تشک می‌روند و هدایت کشتی گیران قمی اعزامی به این رقابت‌ها بر عهده روح الله میکاییلی مربی خوشنام کشتی قم است.

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: علیرضا نجاتی، محمدجواد رضایی، مهدی ابراهیمی، هادی علیزاده پورنیا و علی اکبر حیدری نمایندگان قم در وزن‌های گوناگون هستند که به منظور حضور در مسابقات کشتی فرنگی بین المللی جام تختی فراخوانده شده‌اند.

رضایی بیان داشت: این مسابقات، سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی است که رقابت‌های کشتی فرنگی آن در شهر اندیمشک برگزار می‌شود و پس از درخشش کشتی گیران قمی در مسابقات انتخابی تیم ملی در هفته نخست بهمن ماه به موفقیت این کشتی گیران در مسابقات جام تختی امیدوار هستیم.

وی عنوان کرد: در رقابت‌های انتخابی تیم ملی هادی علیزاده پورنیا از قم طلا گرفت و علیرضا نجاتی و محمدجواد رضایی فرنگی کاران قمی برنز کسب کردند و مهدی ابراهیمی و علی اکبر حیدری نیز از قبل سهمیه حضور در مسابقات جام تختی را در اختیار داشتند.

انتهای پیام/