گزارش دیدارهای هفته دوم دور برگشت لیگ برتر فوتسال خوزستان

خورنا: در هفته دوم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر  فوتسال خوزستان تیم خلیج فارس هندیجان با نتیجه پر گل هشت بر یک از میزبان خود برنا خوزستان شکست خورد.

به گزارش خبرنگار خورنا، عصر روز پنج شنبه ۲۵ آبان ماه در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های خوزستان تیم‌های خلیج فارس و برنا خوزستان در اهواز به مصاف هم رفتند که در این مسابقه برنا موفق شد تیم جوان خلیج فارس را  از ‌پیش‌ رو بردارد.

در این دیدار اتفاقات عجیبی رخ داد. از برگزاری بازی بدون ناظر داوری تا قضاوت یکطرفه داور اهوازی و  تماشاگران تیم میزبان که با  فحاشی به تیم میهمان خوش‌‌آمد گفتند.

برخوردی که با بازیکنان تیم خلیچ فارس هندیجان در این دیدار شد جای تاسف دارد. فحش و ناسزای هوادارن اهوازی به بازیکنان و مربیان خلیج فارس  در نوع خود جالب بود. تیمی که ادعا می کند در راس برنامه‌هایش توجه ویژه به مسائل فرهنگی دارد در مقابل فحاشی تماشاگران تیم خود که خیلی راحت و بدون دخالت نیروی انتظامی و در حضور مدیران این تیم به فحاشی  ادامه می دادند چه پاسخی دارند؟

آنچه باعث تعجب شده بود این بود که کادر تیم میزبان برای جلوگیری از این کار تماشاگران هیچ حرکتی انجام نمی داد. آیا در هندیجان کسی به بازیکنان و مسئولین این تیم توهین یا فحاشی کرده بود که اینچنین اعضای تیم خلیج فارس را مورد بی مهری قرار دهند؟

هنوز در یادها هست که مدیرعامل تیم برنا در هندیجان چه قشقرقی براه انداخته بود تا میزبانی هندیجان را زیر سئوال ببرد.

انتظار میرود اجرای عدالت در مورد وقایع این بازی از سوی کمیته برگزاری مسابقات به خوبی انجام شود.

مربی تیم خلیج فارس هندیجان، احسان قنواتیان در این خصوص گفت: هیچ وقت فکرش را هم نمی کردیم که این اتفاقات رخ دهد. از زمان گرم کردن بازیکنان ما فحاشی ها شروع شد و حتی تا پایان بازی که ما چند گل عقب بودیم نیز این رفتار ادامه داشت.

وی ادامه داد: در این بین انتظار ما این بود که این موضوع حداقل از طرف مسئولین کادر فنی یا بازیکنان برنا مورد سرزنش قرار بگیرد اما جلوی فحاشی را نگرفتند.

قنواتیان اظهار کرد: سوال من از تیم اهوازی این است که آیا به هر قیمتی باید ۳ امتیاز را بدست آورد؟ آیا چند سال فوتسال بازی کردن ارزش چنین کارهایی را داشت؟ این فحاشی ها برازنده فوتسال استان و شهر اهواز نیست.

وی ادامه داد: تیم ما با پنج بازیکن به اهواز سفر کرده بود. در نیمه اول با یک گل شکست خوردیم. در نیمه دوم بچه ها از لحاظ بدنی افت کردند اما با این وجود سه ضربه پنالتی را به هدر دادیم، ضمن اینکه  تمام سوت های داور بر علیه تیم ما بود و یک قضاوت یکطرفه را شاهد بودیم.

گزارش: یونس عبادی