کشف سلاح و موادمخدر توسط پلیس بهبهان

خورنا | پدرام کسائی: فرمانده انتظامی بهبهان از اجرای مرحله ای دیگر از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

،سرهنگ “رضا پاپی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و شناسایی و دستگیری مجرمان و اعمال قانون رانندگان متخلف و مزاحم طرح مذکور بصورت هماهنگ و ضربتی توسط ماموران این فرماندهی به اجرا درآمد.

این مقام انتظامی افزود: ماموران این فرماندهی در اجرای این طرح موفق شدند تعداد ۱۰ نفر متهم که سابقه شرارت، حمل سلاح غیرمجاز و موادمخدر داشته اند را بهمراه ۲قبضه سلاح شکاری و حدودا یک کیلو و ۱۶۸گرم موادمخدر دستگیر نمایند و همچنین تعداد ۱۸ باب منزل و مغازه بدلیل تخلفات مشهود پلمب گردیدند. علاوه بر آن ضمن اجرای طرح مذکور تعداد۲۰دستگاه خودرو و ۶۵ دستگاه موتورسیکلت فاقدپلاک و متخلف نیز در سطح شهرستان توقیف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان در خاتمه با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان, این طرح در نوبت های متعدد با تمام توان توسط این فرماندهی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس علی رغم این آگهی های تکراری هنوز در بهبهان سارقین و موتورسواران صورت پوشیده و نان خشکیهای دوره گرد و دیگر عوامل ضد آسایش مردمند . ارازل و اوباش آزادانه به اذیت وآزار نوامیس مردم و افغانیهای بیچاره مشغولند و هیچکس هم احاس مسئولیت نمیکند. فقط آگهی های تکراری پخش میکنند.