فرمانده انتظامی شادگان: مقوله امنیت باید در هر نهاد و سازمانی لحاظ شود

خورنا: فرمانده انتظامی شادگان گفت: مقوله امنیت باید در دستور کار هر سازمان و نهادی قرار گیرد به ویژه در نهادهایی که با مردم سر و کار دارند.

ظفر فراشی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: هیچ تلاشی بدون امنیت نتیجه بخش نیست و در همین راستا نیروی انتظامی با قدرت، عزت و رحمت در بحث تأمین امنیت جامعه ورود پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در راستای برقراری نظم و امنیت در بخش‌های مختلف جامعه می‌کند، افزود: بحث امنیت یکی از مقوله های بسیار مهمی است که در هر نظام، حکومت و هر مدیریتی باید لحاظ شود.

وی با بیان اینکه امنیت در صدر کارهایی است که باید به آن پرداخته شود، گفت: در واقع هیچ تلاشی بدون امنیت نتیجه بخش نبوده و مقوله امنیت باید در دستور کار هر سازمان و نهادی قرار گیرد به ویژه در نهادهایی که با مردم سر و کار دارند.

فرمانده انتظامی شادگان تصریح کرد: نیروی انتظامی شهرستان شادگان هم در سال‌های گذشته با تدابیر بسیار خوب این ارگان اقدامات مطلوبی را در دستور کار قرار داده و امنیت سطح شهرستان را بسیار خوب اجرایی کرده است.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم با برنامه‌ها و اقدامات در دستور کار بتوان بیش از پیش تعامل و حمایت مضاعف شهروندان را به سوی این ارگان مردمی و نظارتی جلب کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *