کندی روند اجرای پروژه‌ها در خرمشهر/ استعفای شهردار شایعه است

خورنا: رئیس شورای شهر خرمشهر گفت: روند اجرای پروژه‌های عمرانی در این شهرستان کند است.

سیدصباح حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: هرجایی که کارها خوب انجام شود قطعاً نه من بلکه همه مجموعه با آن موافق هستند.

وی افزود: هر گاه هم روند اجرای کارها مطلوب و مطابق خواسته و انتظارات نباشد انتقادات وجود دارد. روند کنونی اجرای پروژه‌ها در این شهرستان بسیار کند بوده و مطابق انتظارات پیش نمی رود.

حسینی تصریح کرد: البته شهردار خرمشهر در این زمینه تلاش‌های بسیاری را در حال انجام است اما به دلیل مشکلات و حجم زیاد کار در شهر خرمشهر آنچنان که باید روند کار مطلوب نیست.

وی اضافه کرد: در این بین مشکلات اعتباری نیز مزید بر علت شده و این در حالی است که منطقه آزاد اعتبارات خوبی را برای آبادان اختصاص می دهد اما برای خرمشهر این چنین وضعیتی وجود ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر در خصوص استعفای شهردار خرمشهر نیز خاطرنشان کرد: چنین خبری مطرح نبوده و شایعات از این دست را تکذیب می کنیم.

حسینی گفت: شهردار خرمشهر همچنان در حال فعالیت و اجرای برنامه‌های عمرانی شهر است.

وی در خصوص کندی روند اجرای خط لوله آب در خیابان اصلی شهر نیز تصریح کرد: حدود یک ماه قبل جلسه‌ای را با حضور نماینده آبفا به منظور بررسی روند اجرای این پروژه برگزار کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر گفت: در این جلسه نماینده آبفای خرمشهر متعهد شد تا ظرف مدت ۶۰ روز نسبت به اتمام این پروژه و بازگشایی مجدد مسیر خیابان ۴۰ متری که خیابا اصلی شهر است اقدام کند.

حسینی در پایان اظهار کرد: از مدت زمان درخواستی حدود ۳۰ روز دیگر باقی مانده و امیدواریم در این مدت شاهد تسریع در روند اجرای کار به منظور رفع این مشکل باشیم.