“علی احمدیان” مهره ای که دیگر پنهان نیست/ تایید همراهی شریعتی با یک غیربومی برای انتصاب غیربومیان

افشای مهره چینی ها و لابی گری ” علی احمدیان” مهره نزدیک به شریعتمداری در صنایع خوزستان با چراغ سبز غلامرضا شریعتی صدای رسانه نزدیک به استاندار را در آورده و اخیرا در پی افشای این اطلاعات یک “فیک نیوز” بدون شناخت “علی احمدیان” مطالبی را نگاشته، مطالبی که نشان می دهد برخی ماله کشان درون استان نیز با وی همراه اند.

“علی احمدیان” که در ایام انتخابات مسئول کمیته پشتیبانی ستاد روحانی و در حقیقت مالک ساختمان ستاد مرکزی روحانی در خیابان آرارات بود، نه تنها هیچ سابقه ای در صنعت ندارد، بلکه همه سوابق وی امنیتی است و آخرین بار مدیر کل یک اداره امنیتی در استان کرمان بوده است و اکنون به لطف وزیر شدن شریعتمداری عضو هیات مدیره در یک کارخانه فولادی در اصفهان است؛
نکته بسیار مهم این است که رسانه‌های نزدیک به شریعتی حضور “علی احمدیان” را تائید و آن را در هماهنگی کامل با استاندار عنوان کرده اند!

افشای چهره کارتل اقتصادی برخی اطرافیان شریعتمداری، باعث شده عده ای این موضوع را به شفاف سازی شریعتمداری نسبت دهند، برای همگان روشن است که شریعتمداری نه برای شفاف سازی بلکه برای چینش نیروهای خود در هیئت مدیره شرکت ها و بدست آوردن منابع مالی برای انتخابات ۱۴۰۰ اقدام به پاکسازی در هیئت مدیره شرکت ها کرده است.

قابل توجه رسانه ها و سینه چاکان شریعتی که چشم خود را برای کسب اندک منافع شخصی به روی منافع عمومی استان بسته اند، در همین مدت کم حضور شریعتمداری در وزارت تعاون، دو غیربومی راهی هیئت مدیره های استان شده اند و شریعتی استاندار نیز که چشمش به سازمان تامین اجتماعی است علی‌رغم تلاش رسانه های دلسوز، سکوت محض اختیار کرده است.

علیرضا بنی اسدی متولد سال ۱۳۶۷ و ژن خوب هلدینگ تاپیکو (همسر منشی معاون مدیرعامل تاپیکو) و مسعود جمشیدی پیرمرد ۷۵ ساله طی همین‌ اندک مدت حضور شریعتمداری به عضویت هیئت مدیره پتروشیمی فارابی درآمده اند که با تصمیمات غیر تخصصی در سالهای نه چندان دور ورشکست شده است و کارگرانش هر روز در اعتصاب اند.

ماله کشان این روزهای “احمدیان” و “شجاع برهان” کسانی نیستند جز اطرافیان فلان مدیر کل بازنشسته صمت که لابی اش با احمدیان برای تصدی مدیرعاملی فولاد اکسین را شروع کرده است و با پنهان کردن یکی از سوابق بیمه‌ای اش قصد دارد خود را از تیغ بازنشستگی برهاند، همان طرفندی که قبلا یک مدیرکل به آن متوسل شده بود‌

بهتر است “احمدیان” محتوی جلسه اش با فلان مسئول پتروشیمی که حتی تفهیم اتهام شده را نیز شفاف سازی کند تا مردم خوزستان بدانند که چرا وی به شستا فشار آورده که این مدیرعامل پتروشیمی عزل نشود. گعده های شبانه تعیین تکلیف مدیرعامل فولاد اکسین، فارابی، فن آوران در حال انجام است.

طبق گفته رسانه نزدیک به استاندار، شریعتی نیز از این تصمیات مطلع است و استان را دو دستی تقدیم منافع عده ای کرده که همه هواسشان به ۱۴۰۰ است.

من‌بعد از “علی احمدیان” و تحرکاتش در خوزستان بیشتر می شنویم. گرچه یک نهاد نظارتی انقلابی تحرکات بسیاری از افراد را در رصد خود دارد.