لیگ دسته ۱ فوتسال/ نفت امیدیه شکست خورد

خورنا: سرمربی تیم فوتسال پروفیل زالی گفت: تیم فوتسال پروفیل زالی مشهد در هفته دوم لیگ دسته یک فوتسال کشور از سد نفت امیدیه گذشت.

به گزارش خورنا،حسین اسلامی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش در مقابل تیم نفت امیدیه از هفته دوم لیگ دسته یک فوتسال کشور، اظهار کرد: با پرداخت پیش قراردادهای بازیکنان از سوی مدیران باشگاه، فوتسالیست‌های جوان استان توانستند اولین بازی خارج از خانه خود را با پیروزی به پایان رسانند.

وی که هفته پیش گفته بود در صورت حل نشدن مشکلات مالی و وضعیت مالکیت باشگاه استعفا خواهد داد، با بیان اینکه یک شرکت آمادگی خود را برای حمایت مالی از تیم پروفیل زالی اعلام کرده است، افزود: مسئولان باشگاه قول داده‌اند مشکلات مالی باشگاه و دغدغه‌های اعزام تیم به مسابقات خارج از خانه به کلی از بین برود.

اسلامی در مورد بازی این هفته تیم پروفیل زالی در اهواز بیان کرد: تیم نفت امیدیه از شرایط میزبانی و تماشاچیان پرشوری بهره می‌برد اما توانستیم با یک بازی منطقی پس از گل دقیقه ۱۰ رضا بازودار تا پایان بر بازی مسلط باشیم.

سرمربی تیم فوتسال پروفیل زالی در مورد نتیجه بازی نخست این تیم در مقابل تیم اقتدار نوین فردوسی مشهد که در ثانیه‌های پایانی نیمه‌تمام ماند، عنوان کرد: احتمالا نتیجه این بازی ۷ بر صفر به سود ما اعلام شود.

وی افزود: روز سه‌شنبه ۳۰ آبان‌ماه در سالن بهشتی مشهد میزبان شهروند بابل هستیم ولی تاکنون هیچ تمرینی در این سالن  نداشته‌ایم.

اسلامی با بیان اینکه تمرینات تیم فوتسال پروفیل زالی در سالن ایران جهان وکیل‌آباد در دورترین نقطه شهر مشهد انجام می‌شود، اظهار داشت: این تیم کاملا بومی در صورت حمایت و توجه مسئولان توانایی صعود به لیگ برتر را دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *