علی احمدیان مهره اقتصادی شریعتمداری در خوزستان چه می کند؟/ غیربومی ها در راه صنایع خوزستان با چراغ سبز استاندار

“علی احمدیان” که در وزارت صنعت معدن تجارت مشاور محمد شریعتمداری بود، حال بعد از کوچ شریعتمداری به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به این وزارتخانه آمده و در اولین قدم توانسته پست ” عضویت در هیئت مدیره فولاد مبارکه” را بگیرد.

“علی احمدیان” این روزها ماموریتش چینش و بررسی نیروها در شستا است، شستا بهترین شرکت هایش را در که شامل پتروشیمی ، فولاد و سیمان است را در خوزستان دارد و به همین دلیل تمرکز این روزهای “علی احمدیان” در خوزستان است و در حال لابی با مدیران فعلی برای امتیاز گیری و حتی انتصاب افراد وابسته به خود در برخی شرکت ها دارد که فولاد اکسین ، فارابی ، فن آوران و پتروشیمی آبادان شرکت هایی هستند که محل تمرکز احمدیان اند.

البته که او برای تثبیت چند مدیر در پتروشیمی و سیمان هم تلاش‌هایی را انجام داده و با چند مدیرعامل پر حاشیه مذاکراتی را داشته است.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز این روزها که در تلاش است تامین اجتماعی را شریعتمداری بگیرد در قبال این مهره چینی های مشکوک سکوت اختیار کرده و استان را دو دستی به مسئول پشتیبانی ستاد روحانی داده است.

خبرها حاکی است «علی احمدیان» با همراهی «سید ضیا الدین شجاعی برهان» در حال چینش نیرو برای پتروشیمی ها، سیمان و فولاد اکسین است و به زودی سیل مدیران غیربومی و فرمانبر را تحت لوای جوان گرایی راهی خوزستان می کنند.

شریعتی باید پاسخگوی مهره چینی یار نزدیک به شریعتمداری در خوزستان باشد، شریعتمداری که در سودای انتخابات ۱۴۰۰ است. توافق پشت پرده غلامرضا شریعتی و شریعتمداری چیست که سکوت شریعتی را در پی داشته است؟