ضعف مدیریت واحد شهری، عامل تاخیر در اجرای پروژه آسفالت معابر بهبهان

خورنا | پدرام کسائی: پروژه آسفالت معابر بهبهان این روزها به یکی از موضوعات مهم محافل گوناگون تبدیل شده، و امیدهای زیادی بین شهروندان برای دیدن بهبهان بدون چاله چوله بوجود آورده است.

موضوعات مختلفی پیرامون این پروژه وجود دارد که در نوشتارهای قبل این پایگاه خبری، برخی از آنها عنوان شده است.

از جمله مواردی که در این پروژه مورد توجه قرار گفت، شیوه انجام مناقصه و بازگشائی پاکت های شرکت کنندگان قبل از زمان اعلام شده بوده است.

از دیگر نکاتی مهمی که در این پروژه وجود دارد، تاخیر در شروع بکار عملیات اجرائی می باشد.

با توجه به استوری های برخی اعضای شورا در اینستاگرام (شیوه جدید اطلاع رسانی اعضای شورا) قرار بوده یک هفته بعد از انتخاب پیمانکار عملیات اجرائی پروژه آسفالت آغاز شود، که با گذشت حدود ۱۰ روز از انتخاب پیمانکار این مساله در هاله ای از ابهام قرار دارد.

نکته دیگر در این پروژه انتخاب ۴۰ منطقه برای انجام عملیات آسفالت است، که در حال حاضر شایعاتی بگوش می رسد که در حدود ۷۵ درصد این نقاط برخی دستگاه های خدماتی قصد اجرای عملیات حفاری دارند.

حال باید منتظر ماند و دید که در بهبهان مدیریت واحد شهری وجود دارد که بتواند این مشکل را حل و فصل کند.

شایان ذکر است که پیمانکار انتخابی از چهارشنبه هفته قبل ماشین آلات و دستگاههای خود را برای شروع پروژه در بهبهان مستقر نموده و منتظر دستور کار شهرداری برای شروع عملیات است.

تا سال نو چند ماهی بیشتر فرصت باقی نمانده، و باید دید حاصل تصمیم گیری های مدیران شهری، نوید بهبهانی بدون چاله چوله در آستانه سال نو خواهد بود یا خیر.