پیام شهردار بندرماهشهر بمناسبت دهم آذر روز مجلس شورای اسلامی

پیام شهردار بندرماهشهر بمناسبت دهم آذر روز مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی ، مهندس مجاهد نظارات شهردار بندرماهشهر طی پیامی روز دهم آذرماه روز مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت متن پیام بدین شرح است :

باسمه تعالی
وامرهم شوری بینهم

دهم آذر، یادآور تلاش ها و مبارزات تاریخی نماد حق طلبی، اسوه آزادگی و آزادیخواهی روحانی برجسته و متعهد به اسلام و ملت، شهید آیت الله سیدحسن مدرس است که همواره بر علیه رژیم جورو فساد و قلدرمآب زمان، همچون به قامت یک کوه استوار ایستادگی نمود تا بهانه ای نیک باشد برای نامگذاری به نام روز مجلس و نمادی باشد در باب قانونگرایی و تبعیت و الزام همگان از نص صریح قانون.
تطابق نامگذاری روز مجلس با سالروز شهادت این شهید والامقام، نشان‌گذاری مسیر مبارزه و ایستادگی خستگی‌ناپذیر نمایندگان مردم در مقابل استبداد و استعمار بیگانه است، نشانی از استقامت که الگویی ارزشمند از وکالت مردم در ردای نمایندگی ملت شد و به گنجینه‌ای ماندگار در تاریخ بلند ایران اسلامی مبدل گشت.
مجلس شورای اسلامی چکیده خون هزاران شهید است که برای برافراشتن پرچم اسلام جانفشانی ها کردند؛ مجلس مجموعه ای از نخبگان مردم و تبلور اراده ملت است؛ مجلس عصاره زحمت های طاقت فرسای امتی سلحشور و مقاوم است؛ از این رو باید مظهر حاکمیت و قدرت مردم باشد و نمایندگان آن نیز باید در جهت اراده و خواست مردم و صلاح جامعه و اسلام گام بردارند.
ابن روز فرصتی در اختیار ما قرار می دهد تا به نقش و اهمیت جایگاه نمایندگان مردم و مجلس شورای اسلامی پرداخته و زمینه را در راستای ارج نهادن به زحمات فعالین این عرصه که در اصل منتخبین مردم و برآمده از رای آنها محسوب می شوند ، فراهم کنیم.
اینجانب ضمن گرامیداشت مقام شامخ روحانی جلیل القدرو عالم گرانقدر ،شهید آیت الله سید حسن مدرس دهم آذرماه روز مجلس را به خدمتگزاران ملت در مجلس شورای اسلامی، به ویژه جناب آقای دکتر گلمرادی نماینده محترم مردم شریف شهرستان بندرماهشهر تبریک میگویم.
ازخداوند منان اهتمام مستمر و گام‌های استوار و مطمئن ایشان و نمایندگان محترم مردم درمجلس شورای اسلامی را در مسیر پیشبرد، پیشرفت و ارتقای اهداف و آمال عالی و توسعه وبالندگی کشور عزیزمان مسالت می نمایم.

مجاهد نظارات
شهردار بندرماهشهر