خواسته های ما در سفر استاندار خوزستان به هندیجان به مدیر کل ورزش و جوانان ارجاع داده شد

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان و نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی برای بررسی مشکلات موجود در ورزش و جوانان و حل مشکلاتی شامل تعمیر و تجهیز سالن های ورزشی وارد هندیجان شد.

کورش مودت فرماندار شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار خورنا در هندیجان اظهار داشت: مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان و نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی برای بررسی مشکلات موجود در ورزش و جوانان و حل مشکلاتی شامل تعمیر و تجهیز سالن های ورزشی وارد هندیجان شدند.

وی افزود: مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان جلسه ای با برخی از هیات های ورزشی داشتند، از سالنهای ورزشی بانوان، بصیرت، تختی و همچنین از پروژه های عمرانی شامل ساختمان اداری، سالن چند منظوره روستای دهملا و استخر که یکی از مطالبات عمده شهرستان هندیجان است بازدید نمودند و قول مساعد دادند که این استخر را تا اواخر سال افتتاح و به بهره برداری برسانیم .

رئیس شورای ورزش شهرستان هندیجان در ادامه گفت: مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان قول مساعد دادند که هفته یک الی دو بار شخصا به هندیجان سفر کرده و قبل از افتتاح استخر این پروژه را از نزدیک پیگیری نماید.

نماینده عالی دولت در شهرستان هندیجان خاطر نشان کرد: برای کمک به هیات های ورزشی قول های خوبی داده شده است، زمین چمن مصنوعی، مجتمع ورزشگاهی در قسمت هندیجان جنوبی از خواسته های ما در سفر استاندار خوزستان به هندیجان بود که به مدیر کل ورزش و جوانان ارجاع داده شد.

فرماندار هندیجان گفت: سایر درخواست ها در رابطه با تامین نور و اصلاح پیست دو میدانی ورزشگاه تختی بوده که مدیر کل ورزش و جوانان قول رفع نواقصات این‌ ورزشگاه را دادند .

مودت در ادامه افزود: تامین وسایل سرمایشی سالن های ورزشی، تکمیل سالن دهملا، اختصاص دو چمن مصنوعی به بخش مرکزی و چم خلف عیسی و هندیجان جنوبی، تامین تشک کشتی، تامین تجهیزات ژیمناستیک و سایر رشته ها از جمله مصوبات سفر مدیر کل ورزش و جوانان به شهرستان هندیجان بوده است.

فرماندار هندیجان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات سرپرست اداره ورزش و جوانان و همکارانش که خالصانه در حال انجام وظیفه هستند گفت: در ورزش پتانسیل و ظرفیت های خیلی خوبی در همه عرصه ها وجود دارد و این ورزشکاران در یکی دو سال گذشته خوش درخشیده اند که جا دارد از آنها نیز تشکر و قدردانی نمایم .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *