عضو کمیسیون انرژی مجلس: خورنا دامنه گسترده ای از جامعه را به خود اختصاص داده و وظیفه خود را بخاطر توسعه کشور به خوبی انجام می‌دهد

خورنا- علی گلمرادی گفت: خورنا رسانه ای است که دامنه گسترده ای از جامعه را به خود اختصاص داده است.

علی گلمرادی نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خورنا در هندیجان اظهار داشت: رسانه خورنا رسانه ای است که دامنه گسترده ای از جامعه را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: این رسانه اخبار منطقه را به روز منعکس کرده و در همه موضوعاتی که لازم است مردم در جریان باشند نقش بازی میکند و در کنار مسئولین حضور دارد و مسئولین را متوجه کمبود ها می کند .

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: خورنا توانمندی، کارنامه و عملکرد مسئولین را به عنوان یک تکلیف اساسی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است منتشر میکند و بنده از این جهت تشکر میکنم .

گلمرادی در پایان گفت: نقش خورنا در حوزه انتخابیه ما هم در قیاس با سایر حوزه ها فعال تر است و این را می طلبد، زیرا حوزه ما حوزه ای است که بیشتر از حوزه های دیگر نیاز به حضور پر رنگ رسانه ها دارد و رسانه خورنا تکالیف و وظیفه خود را بخاطر تکریم مردم و توسعه کشور به خوبی انجام می دهد و از این بابت از مدیران و خبرنگاران این رسانه تشکر میکنم.