قیمت نان در اهواز فعلاً ثابت می‌ماند

خورنا- علی بویری در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان اهواز بابیان اینکه مجموعه فرمانداری اهواز معتقد است زنجیره‌ای که منجر به تولید گندم، آرد و نان می‌شود باید حمایت شود؛ اظهار داشت: رضایتمندی مردم علاوه بر کالای باکیفیت به نان باکیفیت نیز وابسته است.

وی افزود: باید درباره کنترل فضای جامعه و مسائلی که سطح رضایتمندی مردم را افزایش می‌دهند برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد تا قیمت‌های نامتعارف کنترل‌شده و بازار تثبیت شود.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار اهواز درباره افزایش قیمت نان گفت: با توجه به شرایط اجتماعی و اقتصادی که در کشور و درپی آن استان وجود دارد و به سبب وجود حساسیت‌های مردم در این مسئله فعلاً بعید میدانم قیمت نان در اهواز افزایش یابد و فعلاً ثابت می‌ماند.

بویری ادامه داد: فعلاً در شرایط موجود کار پشتیبانی از واحدهای تولیدی نان را در دستور کارداریم چراکه رضایتمندی مردم در پیشرفت کارگاه‌های تولیدی نان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی درباره ضعف در عملکرد اتحادیه نانوایان اهواز، عنوان کرد: اتحادیه نانوایان متأسفانه یکی از ضعیف‌ترین اتحادیه‌های شهرستان بوده و وظایف ذاتی خود را نیز انجام نمی‌دهد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار اهواز تصریح کرد: شأن اتحادیه نظارت بر امور است که با مشکلات پی‌درپی و لجام‌گسیختگی که در نانوایی‌های اهواز است نیازمند تغییرات اساسی در این اتحادیه هستیم.

بویری تأکید کرد: اگر ناکارآمدی اتحادیه نانوایان به‌جایی برسد که سلامت مردم مورد تهدید قرار گیرد، ما اقدامات و تصمیمات خود را مستقل از اتحادیه خواهیم گرفت و منتظر آن‌ها نخواهیم ماند.

انتهای پیام/