تاکسی داران بهبهانی: نرخ کرایه تاکسی در بهبهان پایین است

خورنا: جمعی از تاکسیرانان بهبهانی از نرخ کرایه تاکسی در این شهرستان گلایه کرده و آن را پایین و اندک دانستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، تعدادی از تاکسیرانان این شهرستان در تماس‌های مکرر با خبرنگار فارس در بهبهان از وضعیت کاری و میزان کرایه خود گلایه دارند که در همین راستا نامه‌ای را برای فارس ارسال و در آن نکاتی را بیان کردند که نیازمند توجه مسئولان مربوطه است.

تاکسیرانان بهبهانی در این نامه آورده‌اند: از ۳۰ ماه گذشته تاکنون نرخ کرایه ناکسی در بهبهان افزایش نیافته و هر نفر برای هر کورس ۲۴۰ تومان پرداخت می‌کند و این در صورتی است که در این مدت هر روز قیمت اجناس بالاتر می‌رود، مگر ما در این شهر زندگی نمی‌کنیم، مگر آثار گرانی و تورم روی خانواده‌های ما تاثیری ندارد که مسئولان به فکر افزایش کرایه‌های ما نیستند؟

این تاکسیرانان تصریح کرده‌اند: در گذشته تسهیلاتی به ما تعلق می‌گرفت اما در حال حاضر هیچ امتیاز و تسهیلاتی از قبیل روغن، لاستیک و شمع برای ما قائل نبوده و ما باید این وسایل را از بازار آزاد تهیه کنیم.

آنها ادامه داده‌اند: با توجه به ترافیک سطح شهر و ماندن تاکسی‌ها در ترافیک، میزان استهلاک خودروها بالا رفته و اجناس موجود در بازار نیز از جنس ضعیف است و این امر، هزینه‌های زیادی به تاکسیران‌های بهبهان وارد کرده است.

تاکسیرانان بهبهان در این نامه خاطرنشان کردند: در حال حاضر بیش از ۶۰۰ تاکسی در این شهر تردد می‌کنند که با توجه به کمبود مسافر و اینکه محدوده حرکت ما را در حاشیه شهر محدود کرده‌اند، روزانه کمتر از ۱۰ هزار تومان درآمد داریم و این مبلغ کفاف هزینه‌های سنگین امروزی را نمی‌دهد.

آنها ادامه دادند: هر زمانی که اعتراضی می‌کنیم در پاسخ به ما می‌گویند که همین است و اگر نمی‌خواهید به دنبال کار دیگری بروید، آیا این پاسخ درست است و بعد از سال‌ها رانندگی تاکسی به سراغ چه کار دیگری برویم.

این تاکسیرانان بهبهانی در پایان از مسئولان به خصوص فرماندار این شهرستان خواستار توجه بیشتر به مشکلات قشر خود شدند.