صبر شهروندان و بی خیالی مدیران/ با گذشت هفتاد روز از شروع عملیات، خیابان پارک آزادگان همچنان مسدود است

خورنا | پدرام کسائی: بیش از دوماه است که انتهای خیابان شهیدعدالت، حدفاصل تقاطع شهید مراحل بسمت پارک آزادگان بمنظور اجرای شبکه فاضلاب حفاری (شخم زده) و عملیات لوله گذاری آن انجام گرفته است.

در ابتدا قرار بود اجرای عملیات در این منطقه طی بازه زمانی یک ماهه به پایان برسد و مجوز مسدود بودن این مسیر توسط پلیس راهور تا تاریخ ۲۹ آبان صادر شده بود؛ ولی آنچه شاهد هستیم با گذشت بیش از هفتاد روز از شروع عملیات این مسیر همچنان مسدود است.

مسدود شدن این مسیر باعث قطع دسترسی شهروندان و ساکنین محل شده و بخشی از کسبه و بازاریان این منطقه نیز از این بابت متضرر شده اند.

با توجه به اتمام عملیات لوله گذاری شبکه فاضلاب در انتهای خیابان شهید عدالت، لازم است شهرداری بهبهان بعنوان پیمانکار ترمیم و آسفالت نوار حفاری نسبت به اجرای زیرسازی و آسفالت این مسیر اقدام تا این خیابان سریعاً بازگشائی و به حالت اولیه بازگردد.

امیدواریم مسئولین شهری با نگاه ویژه به این مسیر و تذکرات لازم (مثل تذکراتی که به پیمانکاران جاده های برون شهری می دهند)، بعنوان یکی از مناطق پرتردد در هسته مرکزی شهر بهبهان، فشار لازم جهت تکمیل هرچه سریع تر کار را بر دستگاه های مسئول آورده تا موجب رضایت شهروندان صبور بهبهان فراهم آید.