آسفالت روستاهای شادگان در حال تخریب است

خورنا: رئیس شورای بخش مرکزی شادگان گفت: آسفالت روستاهای این شهرستان به دلیل تردد کامیون‌های شرکت آب و خاک در حال تخریب تدریجی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالامام دورقی ظهر امروز در جلسه رسیدگی به روستاهای شادگان که با حضور مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تردد کامیون‌های شرکت آب و خاک که حامل شن و ماسه بوده و در مسیر ارتباطی روستاهای دهستان حسینی به طور مکرر و مداوم صورت می‌گیرد موجب بروز مشکلاتی نظیر تخریب راه روستاها و ایجاد گرد و خاک در اطراف این مناطق شده است.

وی با اشاره به بی‌توجهی مسئولان در ارتباط با مشکلات پیش آمده در روستاها افزود: وعده‌ها و تعهدات عملی نشده شرکت آب و خاک در قبال بهسازی راه‌های اصلی روستاهای مسیر دهستان حسینی که دلیل اصلی تخریب آن مسیر بود در حالی که دسترسی آن مسیر به شهر نیز مناسب نیست و روستاهای شادگان را با معضلات ریز و درشتی رو به‌رو کرده است.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شادگان تصریح کرد: هم اکنون علاوه بر تخریب جاده، اهالی این روستاها با گرد و خاک در تابستان و گل و لای در زمستان و حتی رانندگانی که در آن مسیر روستایی به شهر حمل و نقل می‌کنند به دلیل نامناسب بودن آن جاده گلایه‌مند هستند.

وی با بیان اینکه چندین بار شوراها و اهالی مسیر دهستان در اعتراض به همین موضوع مشکلات را به فرماندار، بخشداری، راه و ترابری شادگان اطلاع داده‌اند، اضافه کرد: تاکنون در راستای رفع این معضل تمهیدی اتخاذ نشده که امیدوارم هر چه سریع‌تر اعمال شود.

دورقی همچنین عنوان کرد: چنانچه ساکنان روستاهای آن مسیر برای تأمین مایحتاج خود از این جاده ارتباطی که تنها جاده متصل به شهر است استفاده کنند و اگر در صورت ادامه این وضعیت و بی‌توجهی مسئولان نسبت به حل این مشکل مسیر ارتباطی، اهالی از تردد کامیون‌ها در مسیر جلوگیری نکنند، هر اتفاقی در این زمینه رخ دهد مسئولیت آن مستقیماً متوجه شرکت آب و خاک است.

دهستان حسینی دارای ۴۲ روستا و با جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *