پتروشیمی بندرامام قهرمان مسابقات والیبال جشنواره ورزشی شهدا صنایع پتروشیمیی شد

تیم پتروشیمی بندرامام(ره) به مقام قهرمانی مسابقات والیبال در هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی دست یافت

به گزارش،پایگاه خبری خورنا|مسابقات رشته والیبال از ۲۷ آذر و با حضور ۱۲ تیم آغاز شد و این تیم ها در چهار گروه به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، پتروشیمی رازی، پتروشیمی بوعلی و پتروشیمی بندرامام(ره)  به مرحله پایانی راه یافتند.

 

دو تیم سازمان منطقه ویژه و پتروشیمی رازی از ساعت ۹:۳۰ صبح روز دوشنبه ۳ دی ۹۷ در مرحله رده بندی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم پتروشیمی رازی حریف خود را از پیش روی برداشت و به مقام سومی این رقابت ها دست یافت.

 

اما مسابقه نهایی از ساعت ۱۱ همان روز بین دوتیم پتروشیمی بندرامام و پتروشیمی بوعلی برگزار شد که در پایان این رقابت، تیم پتروشیمی بندرامام موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ حریف قدرتمند خود را از پیش رو بردارد و قهرمانی مسابقات والیبال در هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی را از آن خود کند.

 

گفتنی است که هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی از ۱۴ آذر ۹۷ در ۷ رشته بانوان و ۸ رشته آقایان و با حضور ۱۸ شرکت پتروشیمی و ۱۱۷۳ شرکت کننده توسط امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی و با همکاری هیئت های ورزشی شهرستان بندرماهشهر در حال برگزاری است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *