دلیل خاموشی‌های برق در آبادان تعمیرات است

خورنا: مدیر برق ناحیه جنوب گفت: خاموشی‌های برق در برخی مناطق شهرستان آبادان به دلیل تعمیرات است.

عبدالرحیم جهان‌بین امروز در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت رسانی در زمینه برق و رفع مشکلات موجود در این راستا است.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس در خصوص خاموشی‌های برق در برخی مناطق شهرستان افزود: خاموشی‌های برق در برخی مناطق شهرستان آبادان به دلیل تعمیرات برق است.

مدیر برق ناحیه جنوب خاطرنشان کرد: با توجه به خنک شدن هوای شهرستان باید در راستای تعمیرات برق مناطق مختلف شهرستان خاموشی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: از شهروندان می‌خواهیم در این خصوص تعامل بیشتری با اداره برق داشته و مسئولان و متولیان زحمت کشی که با تمام تلاش در زمینه رفع نوسانات و قطعی‌های برق همت می‌کنند را یاری رسانند.

جهان‌بین در ادامه از اشتراک برق رایگان مساجد و حسینیه‌های فاقد اشتراک در آبادان و خرمشهر خبر داد و گفت: متولیان اماکن مذهبی برای ثبت نام  و دریافت اشتراک رایگان باید به امور مشترکین اداره های برق مراجعه کنند.

وی اجرای طرح اشتراک رایگان برق مساجد و حسینیه ها را تا پایان امسال اعلام کرد و از متولیان اماکن خواست به منظور پایداری شبکه و جلوگیری از قطعی برق در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.

اکنون حدود ۸۰ مسجد و ۸۰۰ حسینیه در سطح شهرستان آبادان وجود دارد.