نفت آبادان در ایستگاه پانزدهم به مصاف راه‌آهن می‌رود

خورنا: در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور، نفت آبادان در ایستگاه پانزدهم به مصاف راه‌آهن شهر ری می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس پس از وقفه‌ای ۱۷ روزه به‌خاطر بازی تیم ملی در برابر ازبکستان از امروز با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود.

در یکی از رقابت‌های امروز نفت آبادان در ایستگاه پانزدهم لیگ مهمان راه‌آهن شهر ری است.

طلایی‌پوشان آبادانی که پس از گذشت ۱۴ هفته در قعر جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند و تنها گهر درود را پایین‌تر از خود می‌بینند در این دیدار به کسب نخستین پیروزی خارج از خانه خود در این فصل می‌اندیشند.

از سوی دیگر آلفردو کاسیمیرو سرمربی پرتغالی این تیم نیز درصدد کسب نخستین پیروزی خود با نفتی‌هاست.

طلایی‌پوشان آبادانی در طول تعطیلات ۱۷ روزه لیگ برتر به‌منظور کسب آمادگی هرچه بیشتر اردوی تدارکاتی را در کرج برگزار کردند.

در سوی دیگر اما شاگردان علی دایی قرار دارند که می‌خواهند با توجه به امتیاز میزبانی سه امتیاز این مسابقه را به اندوخته‌های خود اضافه کنند.

راه‌آهن که در این فصل نتایج پر فراز و نشیبی را کسب کرده‌اند هم‌اکنون با ۱۹ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و پیروزی در این دیدار آنها را به نیمه بالای جدول می‌رساند.

نکته قابل توجه این است که دو تیم نفت آبادان و راه‌آهن در هفته چهاردهم رقابت‌ها در برابر حریفان خود به تساوی بدون گل دست یافته‌اند.

جدال تیم‌های راه‌آهن شهر ری و نفت آبادان تقابل دو اندیشه متفاوت نیز است.

در یک سو آلفردو کاسیمیرو کارکشته و باتجربه و در سوی دیگر علی دایی جوان و با انگیزه که باید دید کدام یک بهتر می‌تواند تیم خود را به نتیجه دلخواه برساند.

دیدار تیم‌های راه‌آهن شهر ری و نفت آبادان از ساعت ۱۵/۱۵ دقیقه امروز در ورزشگاه اکباتان تهران آغاز می‌شود.

قضاوت این دیدار بر عهده حسن اکرمی و با کمک‌های بابک داوری و امیر بهرام حسینی نقوی است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *