نماینده آبادان از اختصاص ۳ میلیارد تومان به جاده آبادان اروندکنار خبر داد

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: بر اساس نشست سه نماینده آبادان در مجلس با وزیر راه، ۳ میلیارد تومان به جاده آبادان ـ اروندکنار اختصاص یافت.

سیدحسین دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به نشست اخیر سه نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با وزیر راه، مصوبات و دستورات خوبی در خصوص تکمیل پروژه‌های جاده آبادان ـ ماهشهر و آبادان ـ اروندکنار داده شد.

وی افزود: با حادثه اخیر و دلخراشی که در جاده آبادان ـ ماهشهر اتفاق افتاد و منجر به کشته شدن ۱۰ تن از هموطنان ما شد، اخطارها و تذکرات به وزیر راه شدت گرفته تا کار به سرانجامی برسد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جاده آبادان ـ اروندکنار نیز که با مشکلات و معضلاتی چون کم‌عرض بودن رو به‌رو است قرار بود که پیش‌تر از این به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته در این جلسه ۳ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص داده شده و قرار است که به‌زودی تزریق شود.

دهدشتی همچنین عنوان کرد: این جاده نیز تاکنون بارها شاهد تصادفات و حوادث دلخراشی بوده و تنها با تأمین اعتبار و بودجه امکان تکمیل آن محقق می‌شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به مصوبات جلسه مذکور و تعامل بیش از پیش مسئولان ملی هر چه سریع‌تر اعتبار جاده آبادان ـ اروندکنار نیز تأمین و در راستای احداث جاده در دستور کار قرار گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *