به فاصله یک هفته

نامه رسانهای خرمشهر خفت شدند!

عباس مدحجی: طی دو هفته ی گذشته دوتن از پستچی های خرمشهر مورد خفت گیری قرار گرفتند. جزییات هردو حادثه مشابه و در فاصله ی کوتاه زمانی گزارش شده است.

طبق اطلاعات واصله هردو حادثه در هنگام روز و در نقاط مرکزی و پرتردد شهر صورت گرفته اند. در یکی از موارد دونفر  با حمله به نامه رسان و بستن چشمهای او و استفاده از چاقو و قمه ، موبایل و پول نقد وی را به سرقت بردند.

گفته شده زمانی که پستچی ها از موتور برای تحویل بسته ها پیاده شده اند ، سارقین با استفاده از موقعیت، اقدام به سرقت کرده و در مجموع مبالغی بیش از یک و نیم میلیون تومان را به سرقت برده اند. دراین حادثه به نامه رسانها آسیب جدی وارد نشده است. فعلا دیگر جزییات حادثه بدلایل پلیسی قابل انتشار نیست.

رئیس اداره پست شهرستان خرمشهر نیز ضمن تایید خبر فوق افزود: دونفر از نامه رسان های این اداره که با موتورسیکلت اقدام به توزیع نامه ها و بسته های پستی میکردند طی دو حادثه ی جداگانه و به فاصله ی چندروزه از همدیگر مورد خفت گیری و سرقت قرار گرفتند. ما در حال پیگیری این حادثه ها از مراجع ذیصلاح و شورای تامین شهرستان هستیم تا ضمن حفاظت از مرسولات مردم و امنیت کارکنان پست ، خدشه ای به اعتماد مردم به این اداره وارد نشود.