فرماندار ماهشهر: ولایت‌مداری شاخصه اصلی رزمندگان بود

خورنا : منوچهر حیاتی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های مردان سخت‌کوشی است که هشت سال ایثار و جانفشانی در راه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از خود بر جای گذاشتند.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی خاطرنشان کرد: اعتقاد و ایمان راسخ محکم‌ترین سلاح رزمندگان اسلام در برابر دشمن تا دندان مسلح بود که باعث پیروزی و سرافرازی این غیور مردان شد.
فرماندار ماهشهر افزود: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان تنها با رژیم بعث عراق مقابله نکردند بلکه با کشورهایی که با تجهیزات و ادوات جنگی خود حزب بعث عراق را تقویت می‌کردند نیز رویارو شدند.
وی ادامه داد: درایت رهبر انقلاب اسلامی و تبعیت رزمندگان اسلام از ایشان و اصل ولایت‌مداری از شاخصه‌های اصلی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود.
حیاتی تصرح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز با توطئه‌های مختلف و به‌صورت جنگ نرم به میدان آمده‌اند و بر همه ما واجب است که با هوشیاری دسیسه‌های شوم آنها را شناسایی کنیم.
وی در ادامه با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: امروز نیز رسانه‌ها سربازان خط فرهنگی نظام جمهوری اسلامی هستند و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین رسالت این قشر است.
فرماندار ماهشهر با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اضافه کرد:‌ زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف بزرگ نامگذاری و بزرگداشت این هفته مقدس است.
وی اظهار داشت: رژه نیروهای مسلح، نواختن زنگ مدارس در راستای گرامی‌داشت یاد شهدا و ایثارگران، آذین‌بندی و سنگرسازی در پایگاه‌های بسیج و مساجد، برگزاری نمایشگاه‌های متنوع عکس دفاع مقدس، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.
حیاتی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، حضور هماهنگ و یکپارچه بسیجیان در نماز جمعه و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در نقاط مختلف شهر از دیگر برنامه‌های این هفته مقدس در ماهشهر است.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان و تلاش استکبار برای تضعیف اعتقادات جوانان، افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید در راستای روشن‌گری نسل جوان برگزار شود.
فرماندار ماهشهر ابراز امیدواری کرد: برنامه‌های امسال با محوریت جوانان برگزار شود و در همین راستا بتوانیم اهداف، آرمان‌ها و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را برای نسل جوان تبیین کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *