دادستان جدید دزفول معارفه شد

خورنا- احمد قهرمانی دادستان سابق دزفول پیش از ظهر امروز چهارشنبه، در آئین تودیع و معارفه دادستان‌های سابق و جدید شهرستان دزفول که با حضور جمعی از مسئولان دادگستری استان و مدیران محلی در سالن شیخ انصاری دانشگاه آزاد دزفول برگزار شد، اظهار کرد: پس از سال‌ها تلاش و پیگیری سرانجام ساختمان جدید دادسرای دزفول با نیرو و تجهیزات احداث شد و ۳۰ شعبه به این ساختمان انتقال یافت.

وی، این ساختمان را جزو بهترین ساختمان‌های دادسرا در خوزستان برشمرد و از زحمات و همکاری‌های ریاست سابق و فعلی دادگستری دزفول و سایر مسئولان در راستای احداث این مکان تقدیر کرد.

دادستان اسبق دزفول، تعامل درون سازمانی و برون‌سازمانی را از دیگر اهداف خود در طول خدمت ۴.۵ ساله برشمرد و گفت: تعامل و همراه شدن با مردم و مسئولان در کنار حفظ اقتدار دستگاه قضا و استقلال آن، ارتباط مستقیم با مردم به صورت روزانه، اکرام و احترام مردم و مدیران و دفاع از مسئولانی که در برخی موارد دچار تضییع حق می‌شدند نیز همواره جزو مهم‌ترین اهداف ما بود.

قهرمانی همچنین نظارت و آموزش همکاران قضایی جدید که در مدت اخیر به مجموعه قضایی شهرستان دزفول اضافه‌شده بودند از دیگر برنامه‌های اجرا شده در طول خدمت خود برشمرد.

وی بابیان اینکه در قانون ۳۰۱ وظیفه برای دادستان تعیین شده که از این تعداد ۱۷۸ وظیفه لیست شده‌اند بر سختی و دشواری کار دادستان تاکید کرد و گفت: با این وجود ما همواره سعی کردیم با تعامل و برنامه‌ریزی‌های نشات گرفته از مشورت و خرد جمعی امورات شهرستان در این حوزه را پیش ببریم.

قهرمانی ضمن تبریک به دادستان جدید دزفول برای وی آرزوی موفقیت و صحت و سلامتی کرد و گفت: مشورت، دلی صاف و سینه‌ای بی‌کینه از مهم‌ترین موارد موفقیت یک دادستان است که امیدوار هستیم دادستان جدید دزفول که از قضات با سابقه شهرستان است بیش از پیش به این موارد توجه کند تا دزفولی آباد، امن و با آرامش را شاهد باشیم.

رئیس دادگستری دزفول نیز در این آیین اظهار کرد: احمد قهرمانی دادستان سابق دزفول یک قاضی توانمند، عادل و همواره پای کار بود که امیدوار هستیم در منصب بعدی موفق باشند.

محمدیار ممبینی افزود: منصور محمدی خباز دادستان جدید دزفول نیز یک قاضی توانمند باسابقه دیرینه قضایی است که امیدوار هستیم منشأ خیروبرکت برای شهرستان باشد.

وی گفت: وی باید به عنوان مدعی‌العموم و نماینده مردم نگاه واحد و یکسانی به تمام مردم داشته باشد.

احمد قهرمانی ۴.۵ سال به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول مشغول به فعالیت بود.

منصور محمدی خباز دادستان جدید دزفول نیز پیش از این به عنوان یک قاضی باسابقه در دادگستری دزفول و معاون دادستان این شهرستان مشغول به فعالیت بوده است/ مهر

انتهای پیام/