با بی تدبیری مسؤولان

سهم شهر سربندر از شورای راهبردی، خرج جشن نودمین سالگرد تأسیس بندر امام خمینی شد

سهم شهر سربندر از شورای راهبردی، خرج جشن نودمین سالگرد تأسیس بندر امام خمینی شد

برگزاری جشنواره‌ها و جُنگ‌های شادی سهم بسزایی در تغییر روحیه شهروندان و بالا بردن سطح نشاط عمومی دارد.

طی روزهای اخیر نودمین سالگرد تاسیس بندر امام خمینی و اداره بنادر و دریانوردی در شهر بندر امام با استقبال فراوان مردم این شهر برگزار شد.

نکته قابل تامل در این مسئله، اختصاص ۳۵۰ میلیون ریال از بودجه شورای راهبردی و از سهم مردم بندر امام برای برگزاری این جشن است، که میزبان آن، اداره کل بنادر و دریانوردی بوده است.

به راستی پولی که می‌توانست گوشه‌ای از مشکلات این شهر را برطرف کند با چه استدلالی برای جشن اداره بنادر و دریانوردی بندر امام خرج شده است.

آیا بزرگ‌ترین بندر صادرات و واردات غله کشور که سالانه چندین هزار میلیارد تومان نقل و انتقالات مالی در آن صورت می‌گیرد از پس مخارج برگزاری جشن خود بر نمی‌آمد؟

با توجه به مشکلات و آلودگی‌هایی که توسط اداره بنادر و دریانوردی بندرامام به محیط زیست این منطقه وارد می‌شود، این اداره تاکنون چه اقدام مثبتی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود در این شهرستان انجام داده که برگزاری چنین جشنی برایش سخت بوده است؟

گفتنی است بودجه شورای راهبردی با نظر نماینده مردم در مجلس و امام جمعه و با امضای فرماندار شهرستان بندر ماهشهر به دستگاه‌ها، ادارات و برنامه‌های مختلف اختصاص پیدا می‌کند.