۱۴۱ کیلوگرم مواد مخدر در بهبهان کشف شد

خورنا: دادستان عمومی و انقلاب بهبهان از کشف بیش از ۱۴۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۲۰ توزیع‌کننده این مواد افیونی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان به نقل از روابط عمومی دادگستری بهبهان، احمدعلی خزائی اظهار کرد: به منظور پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر طرح پاکسازی این مناطق به مدت یک هفته در اسلام‌آباد سنگبری، آغاجری، خیابان شهید محمدجعفری و پارک‌های نرگس، خارستان و بعثت اجرا شد.

وی تصریح کرد: در این طرح تیمی از ماموران مجرب، پس از شناسایی مناطق و معابر آلوده به جرایم موادمخدر، قاچاقچیان، توزیع‌کنندگان، محل‌های دپو و نگهداری این مواد، وارد عملیات شده و با تشدید اقدامات مراقبتی و کنترلی در گلوگاه‌ها، ایست‌بازرسی‌ها و ناامن کردن محیط برای فعالیت قاچاقچیان، موفق به انهدام سه باند فروش، توزیع و نگهداری مواد مخدر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب بهبهان افزود: پس از اجرای این طرح ۲۰ نفر دستگیر شدند که از این تعداد ۱۳ نفر از آنها قاچاقچی و خرده‌فروش این مواد افیونی هستند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۱۴۱ کیلوگرم تریاک، ۱۳۱ گرم هروئین و ۱۴ گرم شیشه از دستگیرشدگان کشف و ضبط و شش دستگاه خودرو در این خصوص توقیف شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *