مراسم تقدیر از کارکنان واحد نقلیه شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به مناسبت ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل+تصاویر

خورنا|باقر گل فر:بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی  به مناسبت ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل با حضور در این واحد از زحمات کارکنان واحد حمل و نقل تقدیر کردند.

غلامی در این دیدار واحد حمل و نقل را به دلیل ارتباط بی واسطه با مردم، حائز اهمیت خواند و اظهار داشت: واحد حمل و نقل شرکت عملیات غیرصنعتی به دلیل سرویس های متعددی که در طول شبانه روز انجام میدهد با بخش عمده ای از مردم در ارتباط است و به همین دلیل باید با رعایت نکاتی اساسی در این ارتباطات، نمایش دهنده جلوه مثبتی از مجموعه حمل و نقل و شرکت عملیات غیرصنعتی به عموم مردم باشد.

وی افزود: آراستگی ظاهری، امانت داری، ادب گفتاری و وقت شناسی از ویژگی هایی است که در صورت رعایت، تمایز ویژه ای بین رانندگان واحد حمل و نقل شرکت عملیات غیرصنعتی و سایر مجموعه ها ایجاد می کند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی وضعیت واحد حمل و نقل این شرکت را مطلوب توصیف کرد و گفت: خوشبختانه به واسطه تلاش و برنامه ریزی های مدیران این واحد و نظم ایجاد شده در زیرمجموعه، وضعیت حمل و نقل در شرکت عملیات غیرصنعتی قابل قبول است و ترجیح بسیاری از شرکت ها و افراد این است که از خدمات این واحد استفاده کنند که این نکته مهم و قابل توجه است.

همچنین سعید سلطانی رئیس واحد حمل و نقل شرکت عملیات غیرصنعتی ضمن تشکر از مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه بابت حضور در این دیدار گفت: خوشحالیم که با وجود مشغله های کاری که وجود دارد، ولی بازهم شخص مدیرعامل و هیئت رئیسه در این دیدار حضور پیدا کردند و قطعا این توجهات باعث افزایش انگیزه و افزایش بازدهی عملکرد کارکنان و رانندگان شرکت عملیات غیرصنعتی خواهد شد.